بروز شده در : چهارشنبه 8 فروردین 1403 ساعت 11:34 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 30626
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:جمعه 8 مرداد 95 11:35 ق.ظ

رئیس شورای شهر جم در گفتگو با ثلاث خبر داد:

شهرستان کنگان به عنوان محل اقامت تیم های میهمانِ پارس جنوبی جم در لیگ دسته یک فوتبال کشور معرفی شد

اختصاصی ثلاث- رئیس شورای اسلامی شهر جم خبر داد: شهرستان کنگان به عنوان محل اقامت تیم های میهمانِ پارس جنوبی جم در لیگ دسته یک فوتبال کشور معرفی شد.

اسدالله نیکخواه رئیس شورای اسلامی شهر جم در گفتگو با خبرنگار ثلاث از میزبانی شهرستان کنگان در بحث اسکان و اقامت تیم های مهمانِ تیم فوتبال پارس جنوبی جم خبر داد.

وی اظهار داشت: پس از بررسی های انجام شده توسط فدراسیون فوتبال، بندر کنگان و روستای شیرینو( از روستاهای تابع شهرستان کنگان) به عنوان دو گزینه نهایی و قطعی محل اقامت تیم های مهمان معرفی شدند که از این میان بندر کنگان بخاطر مباحث امنیتی شرایط بهتری دارد.

کنگان آمادگی میزبانی از مهمانان تیم فوتبال پارس جنوبی جم را در لیگ یک دارد

اکبر پاریابی رئیس شورای اسلامی شهر کنگان نیز ضمن ابراز خرسندی از بابت این موضوع به خبرنگار ثلاث گفت: مجموعه شورا و شهرداری کنگان حضور افتخار آمیز تیم پارس جنوبی جم در لیگ دسته یک فوتبال کشور را به مردم شهرستان جم و همچنین منطقه و استان تبریک عرض می کند و برای این تیم در فصل پیش رو آرزوی موفقیت و نهایتا صعود به لیگ برتر فوتبال کشور را دارد.

وی در ادامه عنوان کرد: قطعا کنگان به عنوان میزبان( محل اقامت) تیم های مهمانِ تیم پارس جنوبی جم، تمام تلاش خود را برای میزبانی شایسته انجام خواهد داد تا به نحوی مطلوب این مهم را به مدت یک فصل به انجام برساند.

پاریابی در پایان از حسن اعتماد مجموعه مسئولین شهرستان جم و فدراسیون فوتبال کشور به کنگان در بحث هتلینگ تیم های مهمانِ تیم فوتبال پارس جنوبی جم نیز تقدیر نمود.

 

 

 

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن