بروز شده در : پنجشنبه 30 فروردین 1403 ساعت 10:46 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 3261
تعداد نظرات:۱۵ دیدگاه
تاریخ انتشار:شنبه 25 مرداد 93 11:48 ق.ظ

با پیگیری ثلاث

استاندار بوشهر به موضوع نام کنگان در اخبار صدا و سیما ورود کرد

  به گزارش ثلاث، پس از اعتراض و انتقاد مردم شهرستان کنگان و متعاقب آن پیگیری های سایت خبری تحلیلی ثلاث بعد از حضور رئیس مجلس، وزیر نفت، استاندار، نماینده مردم و دیگر مقامات محلی در فاز ۱۲ سایت ۲ کنگان در تاریخ ۲۹ خرداد امسال مبنی اینکه صدا و سیما از بردن نام فاز […]

 

به گزارش ثلاث، پس از اعتراض و انتقاد مردم شهرستان کنگان و متعاقب آن پیگیری های سایت خبری تحلیلی ثلاث بعد از حضور رئیس مجلس، وزیر نفت، استاندار، نماینده مردم و دیگر مقامات محلی در فاز ۱۲ سایت ۲ کنگان در تاریخ ۲۹ خرداد امسال مبنی اینکه صدا و سیما از بردن نام فاز ۱۲ به عنوان زیر مجموعه سایت ۲ پارس جنوبی واقع در شهرستان کنگان غافل ماند و نامی از کنگان به میان نیامد، خوشبختانه چندی پیش این موضوع در دستور کار و مورد پیگیری استاندار محترم بوشهر قرار گرفت .

این موضوع توسط استاندار بوشهر به صورت تلفنی و مکتوب به مدیر کل صدا و سیمای استان اعلام شده تا مراتب اعتراض مردم شهرستان در دستور کار صدا و سیما قرار گیرد و از این پس در تنظیم خبر این نکات رعایت شود.

همچنین با توجه به اینکه استاندار به منطقه جنوب استان و فازهای مستقر اشراف کامل دارد، لذا نحوه استقرار فازها را نیز به صدا و سیما اعلام نموده است.

 

ضمن تشکر و قدر دانی از استاندار محترم استان بوشهر مبنی بر پیگیری خواسته و اعتراض مردم شهرستان کنگان ، انتظار می رود مراتب این موضوع را به صدا و سیمای مرکز کشور و همه ادارات کل و دستگاه های اجرایی و نهادهای استان بوشهر انتقال دهد و اعلام دارد و خوب است که آن ادارات کل و دستگاه های اجرایی استان نیز از نحوه استقرار فازها در شهرستان کنگان و عسلویه آگاه شوند.

 

سایت خبری تحلیلی ثلاث به عنوان اولین و معتبرترین سایت شهرستان کنگان از حسن دقت و پیگیری استاندار محترم استان بوشهر در راستای خبر اخیر ثلاث و اقدام بجای ایشان در خصوص این موضوع، کمال قدردانی را به عمل می آورد.

 

همچنین از تمام کسانی که این موضوع را از کانال های مختلف غیر رسانه ای دنبال نموده اند قدردانی می شود.

 

 

 

 

salas.ir-104

اخبار مرتبط

نظرات

  1. طالب صفایی says:

    صدا و سیمای استان باید از مردم و شهر کنگان عذر خواهی و از تکرار این موارد جلوگیری و اطلاع رسانی خود رو بهتر به گوش هم استانیها برسانند . البته متاسفانه عملکرد نماینده شهرستان خیلی بده این چند مدت از نظر من .امیدوارم که حقوق مردم کنگان محفوظ و توسط چند نفر پایمال نگردد

  2. سعید says:

    اسممان را ببرند یا نبرند زیاد توفیری نمیکند مهم پولمان است که ماهرانه و زیرکانه می برند و ما نشسته ایم و این پانتومیم را تماشا می کنیم…

  3. شهروند شاکی says:

    آقای مهندس سالاری متشکریم

  4. حرف منصفانه says:

    از جناب استاندار واقعا ممنونیم که این موضوع را دنبال نمود، همچنین ازز سایت معتبر ثلاث سپاسگزاریم
    امیدواریم رونوشت این دستور به صدا و سیمای کشور هم ارسال شود

  5. حمید says:

    بازم خدا را شکر..
    تشکر ویژه به استاندار محترم در اولین قدم خود از حق مردم کنگان، به امید روزهای با نشاط برای مردم کنگان و بقیه حقوق شهروندی همشهریان عزیز.

    مدیر ثلاث از زحمات شما هم تشکر میکنیم.

  6. وبگرد says:

    با تشکر از مدیریت محترم سایت وزین ثلاث بابت پیگیری انجام شده.متاسفانه بدلایلی که همه میدونیم،همیشه اخبار استانی بوشهر از بردن نام کنگان طفره میره و سایتهای منطقه رو به نام خود بوشهر معرفی میکنه.این اتفاق در سایر موارد هم به دفعات زیاد دیده میشه بعنوان مثال اگر ورزشکاری از شهر بوشهر توی یه مسابقه ورزشی شرکت کنه و آخر هم بشه میگن ورزشکار بوشهری،اما اگر ورزشکاری از شهری غیر از بوشهر بره و مقام بیاره چون از شهر بوشهر نیست میگن ورزشکار هم استانی!!!رسالت خبرنگاری بیان واضح و به دور از حب و بغض اخبار و وقایع هستش که متاسفانه صدا و سیمای بوشهر رعایت نمیکنه و حسادت ساپای وجود اونها رو گرفته متاسفانه.خدا همه رو به راه راست هدایت کنه انشاالله.باز هم ممنون از شما و خدا قوت.

  7. جلیل says:

    از بچه های ثلاث متشکریم که بجد پیگیرن فقط بخاطر کنگان
    دوستتون داریم

  8. خالو says:

    ای خالو دلتون به ای چیا خوشن بگو اگه راست میگن بیان امتیازات بهتری به کنگان بدن . بیان بیمارستانمون تجهیز کنن ، بیان شهرمون بندر آزاد کنن ، بیان نیروهای بومی خودمون در ادارات و بانک ها جایگزین کنند و وووووووووووووآخه دلم درد نیارین

  9. عادل says:

    سلام-بله خداراشکر که با این کارمردم کنگان به حقشون رسیدن.خداراشکر………………..واقعا…..

  10. ناشناس says:

    دم استاندارگرم….

  11. M@tin says:

    سپاس و قدردانی از استاندار محترم استان و همچنین دست اندرکاران سایت همیشه سرصحنه ثلاث….ای کاش به اتوبان نیمه کاره کنگان هم رسیدگی میکردند.

  12. ناشناس says:

    باسلام از فرمانداری کنگان تقاضا داریم که تو این زمینه برنامای ترتیب بده وچارهای بیاندیشه.من نصف ایران رو گشتم کسی کنگون رو نمی شناصه ولی عسلویه رو می شناسن باید فکری بکنند

  13. عبودمال اله says:

    من با نظرات خالو موافقم اگه مسئولین بتوانند از فاز ۱۲ امتیاز بگیرند هنر کردن اینکه چرا اسم کنگان نمیارن ناراحت بشیم فایده نداره ممکنه اونها روزی ده بار هم اسم کنگان بیارن و کسانی دیگه منفعت ببرن ، چه فایده داره

  14. مهدی احمدی says:

    ضمن تشکر از پیگیری های سایت ثلاث با نظریه طالب صفایی موافقم.
    صدا و سیما کوتاهی کرده و بایستی معذرت خواهی کند و اگر هم الان دارد این مورد را پیگیری می کند((نوش دارو بعد از مرگ سهراب )) هنری نکرده و تنها وظیفه اش را انجام داده که قبلا کوتاهی کرده است.
    نمیدانم چه سیاست و برنامه یا منفعتی پشت پرده است که از نام بردن و تهیه گزارش صحیح از کنگان خود داری میکنند.
    من به تمامی دست اندرکاران صدا و سیما می گویم که :
    ((دوستان یا هموطنی های محترم … این شهرستان محروم ((از همه لحاط محروم)) به اندازه ی کافی زیر بار محرومیت استخوان خرد میکند . لطفا شما دیگر در بیشتر محروم کردن این منطقه سهیم نشوید … چرا که فردای قیامت باید جوابگو بشوید.
    ای کاش اخبار بیست و سی از همکاران خود هم خبر انتقادی تهیه می کرد …

  15. هما says:

    یه قدم به جلو هست.

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن