بروز شده در : چهارشنبه 29 شهریور 1402 ساعت 11:07 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 3275
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:شنبه 25 مرداد 93 7:55 ب.ظ

ایرنا"

صدا وسیما: بابت پخش جام جهانی بزریل ۱۴میلیون دلار پرداخت کردیم

معاون مالی سازمان صدا و سیما از هزینه ۱۴ میلیون دلاری این سازمان برای خرید حق پخش مسابقات جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل خبر داد و گفت: این سازمان برای خرید حق پخش مسابقات لیگ جهانی والبیال نیز مبلغ چهار میلیون یورو هزینه کرد. به گزارش ایرنا، حسن تقدس نژاد در مراسم تجلیل از برنامه سازان […]

معاون مالی سازمان صدا و سیما از هزینه ۱۴ میلیون دلاری این سازمان برای خرید حق پخش مسابقات جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل خبر داد و گفت: این سازمان برای خرید حق پخش مسابقات لیگ جهانی والبیال نیز مبلغ چهار میلیون یورو هزینه کرد.

به گزارش ایرنا، حسن تقدس نژاد در مراسم تجلیل از برنامه سازان صدا و سیما درحوزه ورزش اظهار داشت: شرکت پخش کننده حق پخش تلویزیونی مسابقات جام جهانی برزیل درخواست ۴۰میلیون دلاری از ایران کرده بود اما با تلاش های صورت گرفته، مبلغ ۱۴میلیون دلار برای پخش ۶۴ مسابقه جام جهانی پرداخت کردیم.

این مقام مسئول افزود: این سازمان علاوه برپرداخت هزینه پخش جام جهانی فوتبال برای حق پخش اچ دی مسابقات لیگ جهانی والیبال نیز مبلغ چهار میلیون یورو هزینه کرد.

تقدس نژاد با اشاره به الزام فدراسیون بین المللی والیبال مبنی بر پخش اچ دی مسابقات لیگ جهانی والیبال تصریح کرد : اگر صدا و سیما دستگاه اچ دی را نمی خرید، مسابقات ایران درلیگ جهانی بایستی در کشور دیگری که این امکانات را داشت برگزار می شد.

معاون سازمان صدا وسیما هدف ازپرداخت این هزینه ها راایجاد نشاط در جامعه عنوان کرد و گفت: سازمان صدا و سیما حامی ورزش همگانی در کشور بوده و در حوزه توسعه ورزش همگانی مسئولیت گرانقدری را بر عهده دارد.

وی ابرازامیدواری کرد صدا و سمیا در این زمینه کار خود را به درستی انجام داده باشد.

برچسب ها:

اخبار مرتبط

  • مطلب مرتبطی پیدا نشد.

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن