بروز شده در : چهارشنبه 8 فروردین 1403 ساعت 11:34 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 3294
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:یکشنبه 26 مرداد 93 11:51 ق.ظ

باشگاه خبرنگاران

مهیج‌ترین و خطرناک‌ترین تاب جهان (+عکس)

مهیج ترین و خطرناک ترین تاب جهان+ عکس       ر این گزارش قصد داریم شما را با خطرناک‌ترین و مهیج‌ترین تاب جهان آشنا کنیم. اگر فکر می‌کنید تاب سواری تنها مختص کودکان است شاید بهتر باشد طرز فکرتان را تغییر داده و از دیدی دیگر به آن بنگرید. سواری با این تاب سفری […]

مهیج ترین و خطرناک ترین تاب جهان+ عکس

 

 

مهیج‌ترین و خطرناک‌ترین تاب جهان (+عکس)

 

ر این گزارش قصد داریم شما را با خطرناک‌ترین و مهیج‌ترین تاب جهان آشنا کنیم. اگر فکر می‌کنید تاب سواری تنها مختص کودکان است شاید بهتر باشد طرز فکرتان را تغییر داده و از دیدی دیگر به آن بنگرید.

سواری با این تاب سفری به پایان جهان یا پایان حیات شماست. این تاب که از کازا دل آربول آویخته شده ، برفراز دره‌ای عمیق قرار گرفته و توجه بسیاری از عاشقان ماجراجویی و خطر را به خود جلب نموده است.

خانه درختی که در تصویر مشاهده می‌کنید در واقع یک ایستگاه لرزه نگاری است، خانه‌ای کوچک که روی درخت و درست در لبه یک دره عمیق ساخته شده است. از این نقطه می‌توان دیدی عالی به منطقه کوردیلرا (Cordillera) و همین طور آتشفشان فعال تانگوراهوا (Tungurahua) داشت. اما برای عاشقان آدرنالین این نقطه بهشتی به یاد ماندنی است. دوست‌داران ورزش پیاده‌روی که به سمت چشم اندازهای زیبا یا همان بلاویستا (Bellavista) حرکت می‌کنند در طول مسیر سری هم به این نقطه می‌زنند تا برای لحظاتی به سوی ابدیت تاب سواری کنند. این تجربه مخصوصا زمانی که ابرها محیط اطراف‌تان را احاطه کرده‌اند جالب‌تر می‌شود.

این تاب شبیه به هر تاب دیگری بوده و از یک میله فلزی متصل به طناب ساخته شده، تنها فرقش در این است که در ارتفاع ۲.۶۰۰ متری از سطح دریا قرار گرفته است. هیچ کمربند ایمنی در کار نیست تا شما را از افتادن به اعماق دره زیر پای‌تان نجات دهد. هرچند مسافران شجاع شانس خود را امتحان کرده و از این تجربه مفرح و هیجان انگیز لذت می‌برند. قطعا چنین تجربه‌ای ارزش یکبار آزمودن را دارد.

//

 

 

برچسب ها:

اخبار مرتبط

  • مطلب مرتبطی پیدا نشد.

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن