بروز شده در : چهارشنبه 8 فروردین 1403 ساعت 11:34 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 3374
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:دوشنبه 27 مرداد 93 1:26 ب.ظ

ایسنا"

اتهام سنگین به حسین ماهینی در شبکه اصفهان

مجری این برنامه گفت: «نمی‌دانم چرا سرخابی‌ها وقتی اینجا می‌آیند و می‌بازند، یا از داوری انتقاد می‌کنند و یا سراغ مسایلی مثل آب معدنی و این داستان‌ها می‌روند. به نظرم بهتر است این تیم‌ها باخت را قبول کنند.» از سوی دیگر باشگاه ذوب‌آهن که از پرسپولیس به خاطر بازی کردن حسین ماهینی در برابر این […]

مجری این برنامه گفت: «نمی‌دانم چرا سرخابی‌ها وقتی اینجا می‌آیند و می‌بازند، یا از داوری انتقاد می‌کنند و یا سراغ مسایلی مثل آب معدنی و این داستان‌ها می‌روند. به نظرم بهتر است این تیم‌ها باخت را قبول کنند.»

از سوی دیگر باشگاه ذوب‌آهن که از پرسپولیس به خاطر بازی کردن حسین ماهینی در برابر این تیم شکایت کرده، در این برنامه یک میهمان ویژه داشت.

سعید آذری مدیرعامل ذوب حرف‌های عجیب و مهمی زد: «ما به بازی کردن ماهینی معترضیم. او روز چهارشنبه بخشیده شد، در حالی که همان زمان یک نفر به من زنگ زد و اطلاعاتی در اختیارم قرار داد.»

وی گفت: «ماهینی و یک بازیکن دیگر سال‌ها پیش در اهواز هفت‌ونیم میلیون تومان پول داده‌اند تا مدرک جعلی تهیه کنند. حالا آن بازیکن دیگر همچنان محروم است، اما ماهینی توانسته بازی کند. من حتی در جلسه روز شنبه هم این مساله را به آقای تاج گفتم، اما ایشان گفتند ماهینی مشکلی برای بازی ندارد. به هر حال نمی‌دانم چه بگویم؟»

میهمان دیگر این برنامه محمدرضا خلعتبری بود. او در این برنامه در مورد شرایط خودش حرف زد: «دلم با سپاهان بود و خوشحالم که برگشته‌ام. بعد از مشکلاتی که در امارات برایم به وجود آمد، با رحیمی تماس گرفتم و گفتم بیایید رضایتنامه مرا بگیرید تا به سپاهان برگردم. ایشان هم گفت با هیات مدیره حرف زدم، اما آنان موافقت نکردند.»

وی افزود: «بعد آقای رویانیان آمد و زحمات زیادی برای انتقالم کشید. در نهایت آقای هدایتی ۴۰۰ هزار دلار از مبلغ رضایتنامه مرا پرداخت کرد، اما ۴۰۰ هزار دلار دیگر ماند که پرداخت نشد. بالاخره خودم این پول را دادم و برگشتم سپاهان!»

این بازیکن سپس در مورد دوران حضورش در پرسپولیس حرف می‌زند: «یک سال خوب را در این تیم داشتم. شاید بعضی‌ها از من راضی نبودند، اما خوشحالم که پنج گل سه امتیازی زدم و به نظرم عملکردم قابل توجه بود.»

منبع: ایسنا

برچسب ها:

اخبار مرتبط

  • مطلب مرتبطی پیدا نشد.

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن