بروز شده در : پنجشنبه 30 فروردین 1403 ساعت 10:46 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 3423
تعداد نظرات:۳ دیدگاه
تاریخ انتشار:سه شنبه 28 مرداد 93 3:14 ب.ظ

یوسفی مدیر عامل منطقه ویژه پارس:

۶۰ درصد فازهای پالایشگاهی و شرکتها در محدوده شهرستان کنگان قرار دارد

ثلاث- مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس گفت: در حال حاضر ۶۰ درصد فازهای پالایشگاهی و شرکتها در محدوده شهرستان کنگان قرار دارد و از این حیث کنگان حق بزرگی دارد ، که تلاش می شود حقوق مردم این شهرستان رعایت شود.

 

یوسفی مدیر عامل منطقه ویژه

یوسفی مدیر عامل منطقه ویژه

به گزارش ثلاث، مهندس یوسفی در جلسه شورای اداری شهرستان کنگان با انتقاد از روند سابق ارائه خدمات به استان از طریق سازمان منطقه ویژه و شرکتهای زیرمجموعه این سازمان گفت:متاسفانه بخشی از خدمات گذشته بیشتر جنبه خاص المنفعه بوده که این رویه باید اصلاح و خدمات ارائه شده عام المنفعه باشد.

وی در ادامه با بیان اینکه حق و حقوق شهرستان کنگان بخوبی ادا نشده و کنگان نقطه ثقلی در منطقه است ، گفت: در حال حاضر ۶۰ درصد فازهای پالایشگاهی و شرکتها در محدوده شهرستان کنگان قرار دارد و از این حیث کنگان حق بزرگی دارد ، که تلاش می شود حقوق مردم این شهرستان رعایت شود.

یوسفی افزود:بمنظور پیگیری مطالبات شهرستان کنگان کمیسیونی تخصصی جهت بررسی کارشناسی مسائل و مشکلات شهرستان بزودی تشکیل و مطالبات از طریق این کمیسیون پیگیری خواهد شد.

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس به موضوع آلایندگی ها در شهرستان کنگان اشاره و با بیان اینکه طبق بررسی های کارشناسی این میزان آلایندگی خطرناک نیست گفت:طبق هماهنگی های بعمل آمده و با استقرار اکیپی متخصص در دهه پایانی شهریورماه سال جاری ، پیش بینی می شود میزان بوی گاز در شهرستان کنگان که موجب نگرانی مردم و مسئولین شده به حداقل ممکن کاهش یابد.

وی در خصوص مشعلهای گازی در سایت پارس کنگان نیز گفت:با انجام کمپرسور گاز برگشتی در مهرماه این آلایندگی ها نیز کاهش خواهد یافت.

مهندس یوسفی در خصوص اختیارات مدیر پارس ۲ کنگان نیز گفت:از این پس اختیاراتی که صرفا در حوزه مدیرعامل سازمان است ، جهت سهولت در کارها و دسترسی آسان تر به مدیر پارس ۲ کنگان تفویض خواهد شد.

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس در خصوص خدمات سازمان منطقه ویژه گریزی به حوزه درمان زد و گفت:در حوزه توسعه بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان هفته گذشته ۱۳ میلیارد ریال پرداخت شده است.

یوسفی در پایان با تسلیت شهادت امام صادق علیه السلام و بیان مناقب و فضایل رییس مذهب ، به موضوع فرهنگ نیز گریزی زد و گفت:به حوزه های فرهنگی ، دینی و علمی – آموزشی توجه جدی تری خواهد شد.// ابوذر حسین پور

 

برچسب ها:

اخبار مرتبط

  • مطلب مرتبطی پیدا نشد.

نظرات

  1. مرادی says:

    جناب آقای مهندس یوسفی متشکریم. امیدواریم این روند جدید ادامه دار باشد و حق مردم کنگان ادا گردد.

  2. شهروندسيرافي says:

    باسلام خدمت مهندس یوسفی،ماسیرافی هاچشم انتظارکمکهای منطقه ویژه برای مرتفع شدن مشکلات شهرمان هستیم،خودتان بهترمی دانیدسیراف درمرکزآلاینده هاقرارگرفته است.

  3. ا says:

    با سلام”
    در خصوص پیگیری مطالبات شهرستان کنگان برگزاری جلسات اینچنینی قطعا می تونه مفید باشه. ولی کافی نیست.من مثالی می زنم.فرماندار شهرستان مهر با کمک استاندار تونستند نزدیک به ۲۰ میلیارد تومان از سهم آلایندگی مربوط به سال گذشته را پیگری و وصول نماینذ. مضافا اینکه ارزش افزوده ای که در شهرستان کنگان برای دریافت آن عاجز ماندند. برای وصولش اقدامات زیادی انجام دادند. ما در شهرستان کنگان از فرماندار محترم و نماینده محترم مردم در مجلس شورای اسلامی درخواست مجدانه و بیشتر را داریم. دوستان حق گرفتنیه دادنی نیست. ما مردم شهرستان هم باید مرتبا پیگیری این موارد را از مسولین بخواهیم و نتایج را هم پیگیری نماییم.

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن