بروز شده در : چهارشنبه 29 شهریور 1402 ساعت 11:07 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 3427
تعداد نظرات:یک نظر
تاریخ انتشار:چهارشنبه 29 مرداد 93 5:55 ب.ظ

از گوشه و کنار سیراف:

مدرسه ۳۱ ساله شهید یگانه سیراف دوباره متولد می شود/تامین اعتبار ورودی شرقی سیراف از جانب نفت

اختصاصی ثلاث رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان گفت: : مدرسه شهید یگانه در سال ۶۲ تاسیس شده بود که به دلیل قدمت بالا، تصمیم به تخریب و ساخت مجدد آن گرفته شده است.

 

مدرسه ۳۱ ساله شهید یگانه سیراف دوباره متولد می شود

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان کنگان در خصوص تخریب مدرسه شهید یگانه سیراف به خبرنگار ثلاث گفت : مدرسه شهید یگانه در سال ۶۲ تاسیس شده بود که به دلیل قدمت بالا، تصمیم به تخریب آن گرفته شد. ۲۱۸۷ متر مربع متراژ کل زمین آن می باشد.

شاکر محیسن افزود: قرار است ۱۸۳۰ متر مربع از این زمین ساخت شود و همچنین ۷۱ متر مربع نیز برای بخش سرایداری آن در نظر گرفته شده است.
وی با اشاره به این مطلب که شرکت” پترو سینا آریا” متعهد به احداث مجدد این مدرسه است، خاطرنشان کرد: تا ۲ میلیارد تومان اعتبار برای ساخت این مدرسه بر عهده شرکت مذکور می باشد و باقی آن از طریق کمیته برنامه ریزی شهرستان تامین خواهد شد.

رئیس اداره آموزش و پرورش کنگان گفت: مدرسه جدید شهید یگانه با ۱۲ کلاس ساخته می شود.

محیسن گفت: شهرداری سیراف نیز در زمینه تخریب و آواربرداری این مدرسه همکاری نموده است.

شایان ذکر است که هنوز آغاز عملیات اجرایی مدرسه شهید یگانه، انجام نشده است و در صورت آغاز کار ، سایت ثلاث از کسانی که در شکل گرفتن این امر نقش مهم و اصلی را داشته و تلاش فراوانی نموده اند، ضمن قدردانی ، مصاحبه های مرتبط را انجام خواهد داد.

 

دستور مدیر عامل منطقه ویژه مبنی بر تامین اعتبار ورودی شرقی سیراف

به گزارش ثلاث، مهندس یوسفی مدیر عامل منطقه ویژه پارس در نشست با شهردار و شورای اسلامی شهر سیراف دستور تامین اعتبار راه ورودی شهر از سمت عسلویه را به مدیر سایت ۲ کنگان صادر کرد.

با این اتفاق تقریبا دغدغه مردم و مسولین سیرافی از بابت ورودی سیراف آسوده شد.

 

 

تصاویر مربوط به تخریب مدرسه شهید یگانه

عکس: علیرضا پرهی

 

 

IMG-20140813-WA0001 [640x480] IMG-20140813-WA0002 [640x480] IMG-20140813-WA0004 [640x480]

نظرات

  1. باقر says:

    آقایان شورای سیراف( روشن ، آهار، مقصیدی ) دستتون درد نکنه واقعا گل کاشتید ایشالا خدا بهتون سلامتی بده با کمک شهردار بومی و جوانمان دارین شهر را آباد میکنید چون نیتتان خیر است خدا با شماست ” آرزوی طول عمر با عزت از خدای مهربون براتون دارم

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن