بروز شده در : پنجشنبه 30 فروردین 1403 ساعت 10:46 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 3477
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:جمعه 31 مرداد 93 11:52 ق.ظ

بولتن نیوز

بمب هسته‌ای روی سر مردم غزه ریخته شد!

وزارت کشور فلسطین در غزه اعلام کرد رژیم صهیونیستی از آغاز حملات هوایی و زمینی و دریایی خود به نوار غزه از مقادیری مهمات استفاده کرد که قدرت آنها معادل ۶ بمب هسته‌ای است…

گروه بین الملل، وزارت کشور فلسطین در غزه اعلام کرد رژیم صهیونیستی از آغاز حملات هوایی و زمینی و دریایی خود به نوار غزه از مقادیری مهمات استفاده کرد که قدرت آنها معادل ۶ بمب هسته‌ای است.

به گزارش ثلاث و به نقل از بولتن نیوز به نقل از پایگاه خبری «النشره»، وزارت کشور فلسطین در نوار غزه اعلام کرد که رژیم صهیونیستی در جریان تجاوز خود به غزه تاکنون معادل ۶ بمب هسته‌ای مواد منفجره بر سر نوار غزه ریخت.

بر اساس بیانیه این وزارتخانه، اشغالگران نزدیک به ۲۰ هزار تن ماده منفجره یعنی معادل شش بمب اتمی علیه نوار غزه استفاده کردند.

پایگاه خبری «العالم» نوشت: واحد ویژه مواد منفجره وزارت کشور فلسطین تاکید کرد: ارتش رژیم صهیونیستی از سلاح های ممنوعه در سطح بین الملل و گلوله‌های سنگین با قدرت انفجاری بالا از جمله هشت هزار بمب ساخت آمریکا از نوع « ام کی» با قدرت انفجاری بالا، شصت هزار گلوله سنگین در حجم های مختلف و گلوله های حاوی میخ های آغشته به اورانیوم استفاده کرده است.

این واحد افزود: این گلوله ها دارای تشعشعاتی است که نسل های آینده را درخصوص ابتلا به بیماریهای زیادی تهدید می کند.

برچسب ها: , ,

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن