بروز شده در : پنجشنبه 30 فروردین 1403 ساعت 10:46 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 3562
تعداد نظرات:۱۳ دیدگاه
تاریخ انتشار:یکشنبه 2 شهریور 93 3:10 ب.ظ

جمیری و احمدی در گفتگو با ثلاث:

آیا نماینده استان بوشهر امضای خود را برای استیضاح وزیر علوم پس گرفته بود؟/ مصاحبه دو نماینده استان

اختصاصی ثلاث- نماینده مردم بوشهر و گناوه در مجلس گفت: بنده به صراحت اعلام می کنم به هیچ وجه امضای خود را مبنی بر استیضاح وزیر پس نگرفته ام زیرا امضای ما اعتقادی بوده و هیچ تردیدی راجع به آن ندارم.

 

جمیرینماینده مردم بوشهر و گناوه در خصوص استیضاح وزیر علوم به خبرنگار ثلاث گفت: بنده یکی از ۵۰ نمانده ای بودم که برای استیضاح وزیر علوم امضا کردم.

عبدالکریم جمیری شایعات پس گرفتن امضا خود را به شدت تکذیب کرد و گفت: بنده به صراحت اعلام می کنم به هیچ وجه امضای خود را پس نگرفته ام زیرا امضای ما اعتقادی بوده و هیچ تردیدی راجع به آن ندارم.

وی تصریح کرد: به علت اینکه عده ای به فکر تامین منافع سیاسی خود هستند لذا به تخریب بنده روی آورده اند.

وی از شیطنت برخی رسانه ها در این خصوص نیز انتقاد نمود.

 

 

 

 

 

شیخ موسی احمدی نمایندهبه گزارش ثلاث و به نقل از آتیه ؛ حجت‌الاسلام موسی احمدی نماینده مردم دیر ،جم ،کنگان وعسلویه  در مجلس شورای با اشاره به جلسه استیضاح وزیر علوم گفت: نمایندگان مجلس شورای اسلامی همانند دوره‌های قبل اما با دقت بیشتر مباحث درون صحن را پیگیری کردند و با توجه به همین مسائل به طرح استیضاح رأی دادند.

عضو کمیسیون انرژی مجلس با بیان اینکه لابی‌های انجام شده در مسیر استیضاح خللی در انجام وظیفه نمایندگی وکلای ملت ایجاد نکرد، خاطرنشان کرد: نمایندگان همواره در برهه‌های مختلف نشان دادند که با بررسی اسناد و گوش دادن به نظرات مباحث را پیش می‌برند که در استیضاح وزیر علوم نیز شاهد این موضوع بودیم.

 

دکتر موسی احمدی در خصوص استیضاح وزیر علوم به خبرنگار ثلاث گفت: این جلسه در کمال آرامش برگزار شد و خود شخص وزیر نیز به راحتی تمام مسائل و مواردی که نیاز بود را بیان کرد و نمایندگان نیز با توجه به اظهارات موافقان، مخالفان و شخص وزیر رای خود را دادند و به عبارتی نمایندگان بدور از مسائل حاشیه ای و سیاسی، نگاه و نظرشان را اعلام کرده و رای دادند.

وی خاطرنشان کرد: بر خلاف برخی دوره های قبل ، فضای جلسه استیضاح فضای بسیار آرامی بود ، و نظرات بر مبنای شناخت قطعی، واقعی و اطلاعات جامع گفته شد.

نظرات

  1. عیسی says:

    باسلام وتشکر قطعا بعضی هاباید گوش به حرف کسانی باشندکه راه مجلس برایشان هموارتر. اما کاش جایی هم برای بررسی عملکرد خودنمایندگان بودتاجوابگو باشند ببینیم چقدربه وظایف خودعمل کرده اند نه به آنهایی که مدیونشون بودند

  2. عیسی says:

    جناب جمیری بهتره بگید سلیقه ای چون اعتقادی باید وزن داشته باشه مگه شما براساس عقاید خودت برمردم قضاوت میکنی یا قانون اساسی پس همون بگیدسلیقه بهتره چون شمانه فقیه ونه مجتهدی که براساس اعتقادات اجتهادکنی همون خوب که اعتراف به عدم ثبات نظر خودت اعتراف کردید وصراحتابگیدسلیقه راحت تری

  3. دلواپس says:

    کاشکی میگفتی رای شیخ ما چی بود ه؟

  4. سعید says:

    در ایران کسی اجازه واکاوی موضوعات را ندارد و بهتر است زخم ها را بسته نگهداشت.چون اینچنین کله پا می شوی…

  5. منم says:

    شیخ چکار کردی؟

  6. green sobriety says:

    جناب آقای نماینده:مسلما توجه به افکار عمومی و وجدان بیدار جامعه(اساتید دانشگاه و فرهیختگان )به جهت گیری های صحیح شما کمک خواهد کرد و رای شما در هیات منصفه ای بنام وجدان عمومی جامعه مورد قضاوت واقع خواهد شدو قضاوت این دادگاه عادله در مورد شما و رای به استیضاح اخیر که موجب کاهش وزن دولت _مورد اقبال مردم _شده است گواهی بر وجود فاصله فکری و سیاسی شما از جامعه است و این را در انتخابات مجلس ۹۴به وضوح درک خواهید کرد

  7. حسين says:

    پ ن پ انتظار دارید شیخ بیاد رأی مخالف با استیضاح بده

  8. ناشناس says:

    متاسفانه نمایندگان استان بوشهر به جز یک نفر دچار کج فهمی عمیقی شده اند. این را با اطمینان می گویم کافی ست بنشینید پای صحبت هایشان تا متوجه بشید که چقدر تفکراتشان با تفکرات جبهه پایداری عجین شده است. البته این دوستان خوب می دانند که در دوره بعد باید به فکر سمت دیگری در کشور برای خود باشند زیرا که مردم آگاهند و بیدار. من واقعا از انتخاب نماینده منطقه و حمایت همه جانبه از ایشان به شدت پشیمانم. باور این همه تغییر در تفکرات و تبدیل شدن به یک منفعل و رهرو جبهه پایداری بسیار سخت است.

  9. شلمچه says:

    احسنت برشما که نمی گذارید خون شهدا ایمال شوید

  10. ناشناس says:

    جناب احمدی ظاهرا نمایندگان مجلس جو آرام دوست ندارند و ترجیح میدهند مثل هشت سال گذشته که هر وقت رییس محترم دولت به مجلس می آمد با توهین و تهدید و بگم و بگم روبرو شوند

  11. احمد says:

    جناب احمدی میفرمایید برای استیضاح جو ارام بود خیلی ببخشید مگه قرار بوده با کتک کاری یکدیگر وزیر محترم ما استیضاح بشه .بعدشم ماازشما انتظار رأی اعتماد داشتیم نه تنها خودت بلکه بارایزنی ازدیگرنماینده گان رأی اعتمادبگیرید ولی کاملا متوجه شدیم که چقدر بادولت منتخب ملت، زاویه دارید وعده ما یک سال ونیم دیگر اقای احمدی

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن