بروز شده در : پنجشنبه 30 فروردین 1403 ساعت 10:46 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 3698
تعداد نظرات:۳ دیدگاه
تاریخ انتشار:چهارشنبه 5 شهریور 93 6:17 ق.ظ

لطفاً جلوی«گداها و متکدیان»را بگیرید

(حمید / نظرات سایت ): به جای اینکه کارگرای افغانی رو جمع کنند، متکدی هایی که روز و شب برای عابرین پیاده نگذاشته اند را جمع کنند که از در خونه بیرون میایم جلوی راهت سبز می شوند. از چهار راه و پمپ بنزین گرفته تا بازار و کوچه و خیابان.  اگر واقعا فقیر هستند پس کار کمیته […]

(حمید / نظرات سایت ):

به جای اینکه کارگرای افغانی رو جمع کنند، متکدی هایی که روز و شب برای عابرین پیاده نگذاشته اند را جمع کنند که از در خونه بیرون میایم جلوی راهت سبز می شوند.

از چهار راه و پمپ بنزین گرفته تا بازار و کوچه و خیابان.

 اگر واقعا فقیر هستند پس کار کمیته امداد این وسط چیست و اگر فقیر نیستند پس مامورین خدمات شهری و نیروی انتظامی باید جلوی آنها را بگیرند.

این اتفاق ناخوشایند در شان کشور ایران نیست .

برچسب ها: , ,

اخبار مرتبط

  • مطلب مرتبطی پیدا نشد.

نظرات

  1. معلم says:

    سلام. باز رحمت به گداها که هر چه تورم میره بالا هم تعدادشون زیادتر میشه هم توقعاتشون بالاتر میره.خواهش میکنم یه فکری برای این کهنه خر ودوره گردها بکنید به خدا آسایش نداریم تمام این تابستون تو کوچه ها میچرخند وآشغالها را جابه جا میکنند .اصلا وجهه درستی برای شهر کنگان نیست.کوچه ما بدون استثنا روزی دو تا سه تا یا بیشتر حضور فعال دارند.بارها برخورد کرده ایم. فایده ندارد. باور کنید بچه های کوچک محله ما قشنگ بازیشون همین شده ومثل کهنه خرها یاد گرفته اند که حرفهای آنها را تکرار کنند.نمیدانم چه کسی به این همه موتور وماشین اجازه میده که راحت وبدون هیچ مزاحمتی توشهر بچرخند وآسایش مردم را به هم بزنند.تا کی کنگان میخواهد به شکل سنتی اداره شود.ما کنگانیها کی میتوانیم ادعا کنیم در شهری زندگی میکنیم که مسئولینش به حق شهروندی ما احترام میگذارند؟خدا وکیلی کلافه شده ایم.غریبه ها هرجور میخواهند در شهر جولان میدهند.طوری شده که برای گذاشتن زباله ،دم در جرات بیرون رفتن نداریم.در بنک راحت این معضل برطرف شد وهیچ کس چنین اجازه ای ندارد.بنده سر کار میروم ووقتی برمیگردم با وجود اینکه سطل آشغال گذاشته ام تمام کیسه های زباله ریخته اندورفته اند.نمیدانیم به چه روشی برخورد کنیم؟فقط دلمان خوش است در شهر زندگی میکنیم شهری که قانون ونظمش به اندازه یک دهکده هم نیست.کسی به قبایش برنخورد.

    • کریمی says:

      با سلام،دوست عزیز بنده پارسال این موضوع رو چند بار با شهرداری در میان گذاشتم و بعد از کلی پاسکاری بالاخره شماره یکی از کارمندان شهرداری رو بمن دادند و عنوان کردند این آقا مسئول اینکار هستند،بعد از تماس با ایشان میدونید چه جوابی بمن داد؟؟
      گفت که ما از عهده جمع آوری این افراد بر نمیایم،بگیر کتکشون بزن تا دیگه نیان تو آشغالا بگردن!!بخدا بعد از شنیدن این جواب نمیدونستم بخندم یا گریه کنم.بعد ما از کی انتظار داریم به مسائل شهر رسیدگی کنه شما بقیه قضیه رو تا آخر بخون.

  2. تیزهوشان کنگان (منتقد) says:

    هیچی باید بگیری مسئول رو کتک بزنی !!!!!

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن