بروز شده در : پنجشنبه 30 فروردین 1403 ساعت 10:46 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 3740
تعداد نظرات:۳ دیدگاه
تاریخ انتشار:چهارشنبه 5 شهریور 93 5:39 ب.ظ

محله گوده در تسخیر اتباع افغانی !

(مرتضی قاسمی / ایمیل):ضمن عرض سلام وخسته نباشید خدمت همه ی دوستان ثلاث . لطفا  گزارشی از افزایش روز افزون جمعیت افغانیهای ساکن در گوده هم منتشر کنید . تعداد انها هرروز بیشتر وبیشتر می شود و نه منزل اجاره ای در محله گوده پیدا می شود و هم از لحاظ بهداشتی از وضع خوبی برخوردار […]

(مرتضی قاسمی / ایمیل):
ضمن عرض سلام وخسته نباشید خدمت همه ی دوستان ثلاث . لطفا  گزارشی از افزایش روز افزون جمعیت افغانیهای ساکن در گوده هم منتشر کنید .

تعداد انها هرروز بیشتر وبیشتر می شود و نه منزل اجاره ای در محله گوده پیدا می شود و هم از لحاظ بهداشتی از وضع خوبی برخوردار نیستند و مردم از افزایش تعداد آنها وحشت دارند و چون این محله به دور از مرکز شهر است کمتر توجهی به آن می شود.

جالب است که تعداد جمعیت انها از بومی های محله کم کم بیشتر می شود و به راحتی از تمام امکانات رفاهی هم استفاده می کنند و البته بیشتر آنها بدون مجوز در ایران زندگی و زاد و ولد می کنند.

برچسب ها:

اخبار مرتبط

  • مطلب مرتبطی پیدا نشد.

نظرات

  1. ح. بنکی says:

    قابل توجه ثلاث . در محله ی جنوبی بنک هم وضع بر همین منوال است . همه جا را افغانی ها اشغال کرده اند .

  2. مرتضی محسنی says:

    مدیر محترم وب سایت ثلاث

    با سلام
    احتراماً؛ به استحضار می رساند با توجه افزایش جمعیت بی رویه افغانها در سطح شهر و علی الخصوص محله گوده متاسفانه مسئولین محترم شهرستان هیچ عکس العملی در خصوص این موضوع انجام ندادند . لذا از حضرتعالی جهت تهیه یک گزارش جامع و کامل به این محله دعوت بعمل می آید .
    پیشاپیش از همکاری حضرتعالی کمال سپاسگزاری دارم .

    باتشکر و دعای خیر

  3. جان says:

    پاک سیاه وابو هر چی افغانین

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن