بروز شده در : چهارشنبه 29 شهریور 1402 ساعت 11:07 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 3819
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:شنبه 8 شهریور 93 5:29 ب.ظ

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی:

رتبه نخست استان بوشهر در کشور با ۸۹۰ هزار بیمه شده تامین اجتماعی

اختصاصی ثلاث – مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی کشور گفت: راهبرد دولت تدبیر او امید حل مشکلات درمانی مردم بوده و امیدواریم به جایی برسیم که مردم به جز بیماری شان دیگر دردی را تحمل نکنند.

مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی کشور گفت: راهبرد دولت تدبیر  و امید حل مشکلات درمانی مردم بوده و امیدواریم به جایی برسیم که مردم به جز بیماری شان دیگر دردی را تحمل نکنند.

دکتر نوربخش گفت: خوشحالیم به جایی رسیده ایم که پرداخت از جیب مردم برای هزینه های درمان از ۴۰ درصد به زیر ۱۰ درصد رسیده است و این نشان از بالارفتن اعتبار دفترچه های بیمه ای در طرح تحول نظام سلامت است.

وی افزود: بحث اصلاح نظام سلامت که یکی از دغدغه های رئیس جمهور بوده به جایی رسیده است که مردم نتایج مثبت آن را کاملاً ملموس احساس می کنند.

وی با بیان اینکه پرداخت مطالبات و زیر پوشش بردن ۵ میلیون نفر در بحث بیمه یکی از افتخارات ما است، اظهار داشت: در استان بوشهر ۸۹۰ هزار نفر زیر پوشش بیمه تامین اجتماعی هستند و این استان بیشترین ضریب نفوذ و رتبه نخست  در بحث بیمه تامین اجتماعی در کل کشور را داراست و پس از آن نیز استان یزد قرار دارد.

نوربخش گفت: این سازمان با دارا بودن سه بیمارستان و ۲۰۰ تخت خواب بیمارستانی در استان بوشهر خدمات خوبی را به مردم ارائه داده است.

وی افزود: بیمارستانی که از سال ۸۳ عملیات احداث آن آغاز و تا سال قبل در وضعیت بلاتکلیفی به سر می برد، امروز با پیگیری همکاران بنده در تامین اجتماعی و با عزم و مدیریت جهادی نماینده مجلس آقای دکتر احمدی به بهره برداری رسمی می رسد.

 

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن