بروز شده در : چهارشنبه 29 شهریور 1402 ساعت 11:07 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 3900
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:دوشنبه 10 شهریور 93 3:10 ق.ظ

پرآور:

کلنگ زنی ۴۰ زمین چمن مصنوعی در روستاهای بوشهر

ثلاث: معاون سیاسی و امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: ۴۰زمین چمن مصنوعی در روستاهای استان بوشهر کلنگ زنی شد.  به گزارش ثلاث و به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر، محمدحسن پرآور در آئین افتتاح طرح های ورزشی شهرستان دیلم اظهار داشت: تلاش های بسیار خوبی به منظور توسعه […]

ثلاث: معاون سیاسی و امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: ۴۰زمین چمن مصنوعی در روستاهای استان بوشهر کلنگ زنی شد.

 به گزارش ثلاث و به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر، محمدحسن پرآور در آئین افتتاح طرح های ورزشی شهرستان دیلم اظهار داشت: تلاش های بسیار خوبی به منظور توسعه زیرساخت های ورزشی در استان بوشهر صورت گرفته و طرح های بسیار خوبی را در دست اجرا داریم.

وی اضافه کرد: هر چند در گذشته امکانات ورزشی در برخی از روستاهای استان بوشهر کم بود ولی با برنامه ریزی صورت گرفته در همه روستاهای بالای یک هزار نفر جمعیت استان بوشهر فضاهای ورزشی مناسبی اجرا خواهد شد.

معاون سیاسی و امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر ادامه داد: ۴۰زمین چمن مصنوعی در روستاهای استان بوشهر کلنگ زنی شده که تا دهه مبارک فجر به بهره برداری خواهند رسید.

 

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر نیز در این آئین اظهار داشت: سالن ورزشی خلیج فارس دیلم با اعتبار ۹۳۰ میلیون تومان ساخته شده است که نقش مهمی در توسعه زیرساخت های ورزشی این شهرستان خواهد داشت.

رضا جمشیدی افزود: این سالن ورزشی دارای یک هزار و ۱۸۱ مترمربع مساحت است که ساختمان جانبی آننیز ۱۵۶ متر مریع مساحت است و با کیفیت بالایی ساخته شده است.

وی ادامه داد: این سالن دارای کفپوش هشت میلیمتری است و سقف ساندویچ پانل دارد و سیستم خنک کننده آن نیز از نوع سیستم خنک کننده و کولرهای اسپلیت است.

برچسب ها: ,

اخبار مرتبط

  • مطلب مرتبطی پیدا نشد.

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن