بروز شده در : چهارشنبه 29 شهریور 1402 ساعت 11:07 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 3904
تعداد نظرات:۱۱ دیدگاه
تاریخ انتشار:دوشنبه 10 شهریور 93 3:29 ب.ظ

در مسابقات نادکاپ 17

درخشش گروه پارس ربات کنگان در مسابقات رباتیک کشوری

ثلاث- گروه پارس ربات کنگان در مسابقات کشوری رباتیک استان مازندران مقام دوم کشوری در رشته رالی راهنمایی را کسب کرد.

نادکاپبه گزارش ثلاث ، گروه پارس ربات کنگان زیر نظر مرکز رشد علم وفناوری شهرستان کنگان با شش تیم متشکل از ۲ تیم از شهرستان بوشهر و چهار تیم از شهرستان کنگان در مسابقات نادکاپ ۱۷ کشوری به میزبانی استان مازندران شرکت نمودند .

در انتهای این دوره از مسابقات امیرحسن چرومی نوجوان بوشهری پایه سوم راهنمایی از مدرسه تیزهوشان شهید بهشتی، حائز مقام دوم کشوری در رشته رالی و محمدامین حاجیانی از همین مدرسه مقام چهارم کشوری در این رشته شدند .

در اولین حضور دانش آموزان نونهال شهرستان کنگان بنام ابراهیم جوکار، فواد ابراهیمی و اشکان پریشانی در رشته فوتبالیست باحضور ۹۶ تیم توانستند جز شش تیم برتر این رشته باشند.

مسابقات رباتیک دانش‌آموزی کشور با همکاری و تعامل موسسه نادکو و مرکز نوآوری و ابتکارات لذت الکترونیک در استان مازندران برگزار ‌شد.

سرپرست گروه اعزامی کنگان به این مسابقات احسان بحرینی و مربیان آن ها نیز مرضیه جمالی و حسین بقال بوده اند.

موسسه نادکو مجری مسابقات رباتیک دانش‌آموزی کشور است و هر ساله بزرگترین رقابت‌های رباتیک را با حضور پرشور و گسترده دانش‌آموزان توانمند از سراسر ایران اسلامی برگزار می‌کند.

 

برچسب ها:

اخبار مرتبط

  • مطلب مرتبطی پیدا نشد.

نظرات

  1. دانشجو says:

    آفرین.جای خوشحالی و امیدواری داره… این موفقیت رو تبریک میگم

  2. با تشکر از سایت خبری ثلاث بابت پوشش این خبر .
    مطمئناً بها دادن به افراد مستعد موجود در این شهرستان می تواند باعث شکوفایی استعدادهای نهفته این عزیزان شود و بیش از اینها موجب فخر و سربلندی شهر عزیزمان گردد.
    در اینجا لازم می بینم که از خانواده های جوکار ، ابراهیمی و پریشانی که با حضور خود در محل برگزاری مسابقات و حمایت از فرزندان خود ، باعث امید و دلگرمی ، هم برای فرزندان و هم برای ما شدند صمیمانه تشکر و قدردانی کنم .
    مطمئناً تیم اعزامی با تلاش شبانه روزی که داشتیم ، می توانست رتبه های بهتر و برتر این مسابقات را کسب کند اما علیرغم تلاش بسیار گروه اعزامی ، تنها توانستیم مقام دوم را در رالی و مقام های چهارم تا ششم در سایر ردیف های مسابقه کسب کنیم.
    ان شاءالله در دور بعدی مسابقات که اسفندماه ۹۳ در دانشگاه صنعتی شریف برگزار خواهد شد بتوانیم به آنچه که شایسته آنیم دست پیدا کنیم .
    موفق و سربلند باشید
    حسین بقال

  3. رضا says:

    باسلام وخسته نباشیدبه همه کسانیکه درموفقیت وپیشرفت این مرزوبوم زحمت میکشندخداقوت ان شاا…درهمه زمینه های زندگی پیروزباشید

  4. احسان says:

    سلام
    ای ول به تلاشگران عرصه علم و دانش

  5. محمد says:

    آفرین …. خسته نباشید با آرزوی موفقیت های بعدی در مسابقات آتی

  6. سیمین says:

    تبریک میگم به آقای احسان بحرینی و حسین بقال و سایر مربیان پارس رباتیک کنگان . خسته نباشید . انشا ا… همیشه در مسابقات کشوری بدرخشید

  7. مرتضی says:

    افتخار شهر ما هستید . همیشه سربلند باشید .

  8. آريانصورى says:

    آفریــــــــــــــــــــن

  9. محمد says:

    آفرین میگم به آقای امیر حسن چرومی وجود این نوجوان باعث افتخار استان می باشد و خسته نباشید می گم به آقای مهندس بحرینی و آقای مهندس بقال .

  10. احسان س says:

    سلام.
    ای ول دارید بچه ها
    خسته نباشی مهندس بقال.
    انشالله مقامات بیشتری کسب کنید هم کشوری هم جهانی.

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن