بروز شده در : چهارشنبه 29 شهریور 1402 ساعت 11:07 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 3953
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:سه شنبه 11 شهریور 93 8:44 ق.ظ

تصاویر/افتتاح پروژه های بخش آبپخش با حضور فرماندار دشتستان

ثلاث : از دیگر طرح های به بهره برداری رسیده افتتاح خانه عالم روستای میان دشت به مساحت ۲۲۰ متر مربع با ۸۰ متر زیربنا واعتبار۴۲۰ میلیون ریال است. به گزارش ثلاث و به نقل از  روابط عمومی فرمانداری دشتستان ،در آخرین روز از هفته دولت با حضور فرماندار دشتستان و جمعی از مسئولین شهرستان […]

ثلاث : از دیگر طرح های به بهره برداری رسیده افتتاح خانه عالم روستای میان دشت به مساحت ۲۲۰ متر مربع با ۸۰ متر زیربنا واعتبار۴۲۰ میلیون ریال است.
به گزارش ثلاث و به نقل از  روابط عمومی فرمانداری دشتستان ،در آخرین روز از هفته دولت با حضور فرماندار دشتستان و جمعی از مسئولین شهرستان ۱۸طرح عمرانی و کشاورزی با اعتبار ۲۷ میلیاردو ۸۶۰ میلیون ریال در بخش آبپخش به بهره برداری رسید.

کانال های آبیاری عمومی درمناطق بنارآزادگان، سه کنار، قلایی و چهاربرج در مجموع به طول هشت هزار و۵۰۰ متر با ۱۰۲ بهره بردار و پوشش هشت هزار ۹۲۵ اصله نخل و اعتبار ۹ میلیارد و۵۰۰ میلیون ریال و طرح پرورش مرغ گوشتی با ظرفیت ۲۴ هزار قطعه و۲۷۰ تن تولید سالانه و اشتغال زایی شش نفر با سرمایه گذاری شش میلیارد و۸۰۰ میلیون ریال از طرح های مهم افتتاحی بودند.

همچنین ۱۰ طرح عمران شهری شامل آسفالت بیش از ۳۶ هزار و ۶۰۷ متر مربع کوچه ها و معابرو خیابان های شهری آبپخش و اجرای بلوار به بهره برداری رسید که برای اجرای این طرح ها ۹ میلیارد ریال هزینه شده است.

از دیگر طرح های به بهره برداری رسیده افتتاح خانه عالم روستای میان دشت به مساحت ۲۲۰ متر مربع با ۸۰ متر زیربنا واعتبار۴۲۰ میلیون ریال است.

همچنین دو طرح هادی روستایی بنار سلیمانی و دشتی اسماعیل خانی در مجموع به طول یکهزار و ۵۰ متر و اعتبار۹۵۰ میلیون ریال و روشنایی ورودی روستای بنار سلیمانی و نصب دو ترانسفورماتور در روستاهای میاندشت و شهر آبپخش با اعتبار یک میلیارد و۲۹۰ میلیون ریال به بهره برداری رسید.

برچسب ها:

اخبار مرتبط

  • مطلب مرتبطی پیدا نشد.

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن