بروز شده در : پنجشنبه 30 فروردین 1403 ساعت 10:46 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 3960
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:سه شنبه 11 شهریور 93 9:00 ق.ظ

ایرنا

کشف سه کیلوگرم حشیش از یک قایق در گناوه

ثلاث: فرمانده پایگاه دریابانی گناوه گفت: در اجرای دومین طرح سراسری مبارزه با قاچاق کالای گمرکی دخانی و ترانزیتی، از یک فروند قایق در حوزه این شهرستان سه کیلو و۳۰ گرم حشیش کشف و ضبط شد.به گزارش ثلاث؛ سرهنگ رحمت اله رستمی در گفت وگو با خبرگزاری جمهوری اسلامی افزود: سرنشینان این قایق که قصد […]

ثلاث: فرمانده پایگاه دریابانی گناوه گفت: در اجرای دومین طرح سراسری مبارزه با قاچاق کالای گمرکی دخانی و ترانزیتی، از یک فروند قایق در حوزه این شهرستان سه کیلو و۳۰ گرم حشیش کشف و ضبط شد.

به گزارش ثلاث؛ سرهنگ رحمت اله رستمی در گفت وگو با خبرگزاری جمهوری اسلامی افزود: سرنشینان این قایق که قصد رفتن به جزیره خارک را داشت درهنگام مراجعه به پست کنترل دریایی برای خروج، وقتی متوجه می شوند که ماموران انتظامی به آنها مشکوک شده اند، از ترس خود را به دریا می اندازند.

وی اظهارکرد: نیروهای این فرماندهی پس از بیرون کشیدن آنها از آب کیفی را که به همراه داشتند بازرسی کردند و این میزان حشیش را که به روش ماهرانه ای در جعبه پسته صادراتی جاسازی شده بود، از آن کشف کردند.

فرمانده پایگاه دریابانی گناوه ارزش ریالی موادمخدر مکشوفه را ۷۵ میلیون و ۷۵۰ هزارریال اعلام کرد و گفت: دو سرنشین این قایق بازداشت و به همراه محموله کشف شده به مقام های قضایی تحویل و قایق آنان توقیف شد.

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن