بروز شده در : چهارشنبه 8 فروردین 1403 ساعت 11:34 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 3982
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:سه شنبه 11 شهریور 93 9:34 ق.ظ

کوگانا

همایش تخصصی “بررسی تهدیدات و آسیب‌های ماهواره” در کنگان

ثلاث : جانشین فرمانده سپاه استان بوشهر صبح امروز در همایش تخصصی “بررسی تهدیدات و آسیب‌های ماهواره” در حسینیه عاشقان ثارالله کنگان اظهار داشت: گسترش فرهنگ اسلامی و قرآنی در جامعه امری لازم و ضروری است و همه باید در این مسیر اهتمام ورزیم. به گزارش ثلاث و به نقل از کوگانا؛ حمید خرم‌دل با […]

ثلاث : جانشین فرمانده سپاه استان بوشهر صبح امروز در همایش تخصصی “بررسی تهدیدات و آسیب‌های ماهواره” در حسینیه عاشقان ثارالله کنگان اظهار داشت: گسترش فرهنگ اسلامی و قرآنی در جامعه امری لازم و ضروری است و همه باید در این مسیر اهتمام ورزیم.

به گزارش ثلاث و به نقل از کوگانا؛ حمید خرم‌دل با اشاره به مضرات ماهواره در جامعه و لزوم مقابله با تهاجم فرهنگی خاطرنشان کرد: اگر مردم از مضرات ماهواره آگاه شوند خودشان ماهواره‌هایشان را جمع می‌کنند.

جانشین سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر تصریح کرد: دشمنان انقلاب وقتی دیدند از طریق جنگ، کودتا و ایجاد غائله‌ به نتیجه‌ای نمی‌رسند و نمی‌توانند اقتدار و عزم ملی مردم انقلابی ما را تحت تاثیر قرار دهند، جنگ نرم را انتخاب کردند.

خرم‌دل افزود: باید در مرحله نخست به یک فهم مشترک از ماهواره برسیم و باور کنیم که بیشتر برنامه‌های ماهواره مضر است و بعد خواهیم دید که مردم خودشان دیش‌های ماهواره را از پشت بام‌ها پایین می‌کشند که این کار نیاز به کار و حمایت همه اقشار دارد.

وی اضافه کرد: هزینه راه‌اندازی یک شبکه ماهواره‌ای بسیار بالاست و باید از خود پرسید که چرا دشمن ما این‌قدر هزینه می‌کند؟ دشمن دلش برای ما نسوخته است، بلکه با استفاده از این ابزار به فکر نابودی خانواده‌های ماست.

خرم‌دل خطاب به خواهران گفت: اولین سربازان جنگ نرم شما خواهران هستید، شما هستید که می‌توانید ماهواره را با یک ‘نه بزرگ’ به خانه راه ندهید؛ زیرا اگر خانواده متلاشی شد هیچ دین و مذهبی نمی‌تواند آن را ترمیم کند.

در این همایش راهکارهای مختلف در ارتباط با مقابله با جنگ نرم ارائه شد و کارشناسان و متخصصان جنگ نرم به ارائه نظرات و دیدگاه‌های خود پرداختند.

 

برچسب ها: , ,

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن