بروز شده در : پنجشنبه 30 فروردین 1403 ساعت 10:46 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 3983
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:سه شنبه 11 شهریور 93 9:37 ق.ظ

ایرنا

منطقه ویژه پارس و نیروگاه اتمی بوشهر نماد اقتصاد ایران

ثلاث : معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر گفت: نیروگاه اتمی و منطقه ویژه اقتصادی پارس جنوبی دراین استان نماد اقتصاد ایران هستند. به گزارش ثلاث و به نقل از ایرنا، محمدحسن پرآور روز دوشنبه در جمع خبرنگاران در شهرستان دیلم افزود: درنظام جمهوری اسلامی پس از انقلاب اقدامات زیادی انجام شده اما در […]

ثلاث : معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر گفت: نیروگاه اتمی و منطقه ویژه اقتصادی پارس جنوبی دراین استان نماد اقتصاد ایران هستند.

به گزارش ثلاث و به نقل از ایرنا، محمدحسن پرآور روز دوشنبه در جمع خبرنگاران در شهرستان دیلم افزود: درنظام جمهوری اسلامی پس از انقلاب اقدامات زیادی انجام شده اما در بخش اقتصادی دو پروژه مهم نیروگاه اتمی بوشهر و منطقه ویژه اقتصادی پارس جنوبی در عسلویه دو پروژه مهم و شاخص کشور است.

وی بیان کرد: بقیه پروژه ها اقتصادی تحت الشعاع این دو پروژه قرار گرفته زیرا پروژه ای بین المللی، اقتصادی، اشتغال آفرین و افتخار آفرین هستند.

وی گفت: استان بوشهر با داشتن این ظرفیت ها و مردم خوبی که دارد، به آن افتخار می کنیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر اضافه کرد: امروز نظام جمهوری اسلامی با جوانانش در دنیا افتخار کسب می کند.

وی افزود: مشکلات و کمبودها زیاد اما توانمندی های جوانان ما بالا است و استعدادهای نهفته زیادی داریم و اگر این استعدادها پیدا و شناخته شوند می توانیم در سطوح بین المللی همیشه حرف برای گفتن داشته باشیم.

پرآور ادامه داد: انسان می تواند در مدت کوتاه مسوولیت همانند شهیدان رجایی و باهنر کارهای تاثیرگذار انجام دهد و ماندگار شود و ما هم از همه مدیران چنین چیزی را می خواهیم.

معاون استاندار بوشهر ازهمه ورزشکاران، مربیان، حامیان ورزش و پیشکسوتان خواست به میدان های ورزشی بیایند و جوانان را که سرمایه و امانت هستند خوب تربیت وپرورش و به توسعه و عمران و آبادانی استان کمک کنند.

وی بیان کرد: استاندار بوشهر نگاه ویژه ای به ورزش استان دارد و دراین ارتباط برای پرکردن اوقات فراغت جوانان ۴۰ زمین ورزشی چمن مصنوعی برای روستاهای دارای یکهزار نفر جمعیت احداث می شود.

پرآور گفت: برای هر زمین جمن مصنوعی دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال و در مجموع ۱۰۰میلیارد ریال برای احداث در بخش های مختلف استان در نظر گرفته شده است.

وی این اقدام دولت تدبیر و امید را اقدام بسیار مهم و خوبی دانست و اضافه کرد: این کار می تواند به عنوان مکمل پروژه ها و برنامه های اداره کل ورزش و جوانان باشد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر گفت: تخصیص های امسال نسبت به سال قبل بسیار خوب است و مدیران دلهره تخصیص اعتبارت را نداشته باشند.

وی گفت: سرانه امکانات ورزشی در کشور۱۲۰سانتی متر است اما در استان ما ۹۰ سانتی متر است و تا رسیدن به سرانه کشور ۳۰ سانتیمتر فاصله داریم.

وی با اشاره به این که در بعضی از شهرستانهای استان سرانه از حد سرانه کشوری بیشتر است، افزود: از جمله شهرستان هایی که این اتفاق افتاده شهرستان دیلم است که سرانه ورزشی آن یک متر و۴۰ سانتی متر مربع است و جوانان آن از امکانات ورزشی مناسبی برخوردار هستند.

برچسب ها:

اخبار مرتبط

  • مطلب مرتبطی پیدا نشد.

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن