بروز شده در : چهارشنبه 29 شهریور 1402 ساعت 11:07 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 4021
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:سه شنبه 11 شهریور 93 6:10 ب.ظ

مهر

ایجاد کمپ ترک اعتیاد بوشهر با اعتبارات نفت

ثلاث: استاندار بوشهر از تلاش برای ایجاد کمپ بازپروری و ترک اعتیاد استان بوشهر از طریق اعتبارات نفت خبر داد. به گزارش ثلاث و به نقل از مهر؛  مصطفی سالاری در شورای هماهنگی و مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر با تبریک دهه کرامت اظهار داشت: استان بوشهر در بحث کشفیات مواد مخدر نسبت به […]

ثلاث: استاندار بوشهر از تلاش برای ایجاد کمپ بازپروری و ترک اعتیاد استان بوشهر از طریق اعتبارات نفت خبر داد.

به گزارش ثلاث و به نقل از مهر؛  مصطفی سالاری در شورای هماهنگی و مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر با تبریک دهه کرامت اظهار داشت: استان بوشهر در بحث کشفیات مواد مخدر نسبت به مدت سال گذشته افزایش دو برابری داشته است.

استاندار بوشهر افزود: ما در بخش پیشگیری و درمان اعتیاد نسبت به کشفیات مواد مخدر با موضوع پیچیده تری روبرو هستیم و باید ظرفیت های مردمی نیز به کمک دستگاه های اجرایی استان بوشهر بشتابند.

وی با اشاره به اینکه مصرف و گرایش جوانان به مواد مخدر عوامل متعددی را در بر می گیرد، تصریح کرد: یکی از مهمترین مسائل شیوع اعتیاد در قشر جوان جامعه عدم اشتغال مناسب و آرامش روحی در فضای کلی جامعه است که در صورت رفع آنان با کاهش قابل توجه آمار اعتیاد روبرو خواهیم شد.

افزایش کشفیات و کاهش مصرف مواد مخدر

 سالاری یادآور شد: وزیر کشور با همتی که در امر افزایش کشفیات و کاهش مصرف مواد مخدر در بخش های فرهنگی تاکنون داشته اند بی نظیر بوده و از تمام ظرفیت جامعه استفاده نموده اند.

استاندار بوشهر با بیان اینکه باید انگیزه های سازمان های مردم نهاد استان بوشهر را برای فعالیت در زمینه فرهنگی پیشگیری از اعتیاد افزایش دهیم، بیان کرد: وقتی دیدگاه و حمایت دستگاه های اجرایی نسبت به سازمان های مردم نهاد اصولی باشد قطعا فعالیت آنان موثر خواهد بود.

وی عنوان کرد: در صورت اینکه دستگاه های غیر عضو شورای هماهنگی و مبارزه با مواد مخدر توان کمک به این شورا را دارند، تکلیفی بر عهده آنان گذاشته شود.

 آمار اعتیاد در جنوب استان نسبت به سایر مناطق بیشتر است

سالاری خاطرنشان کرد: اگر در بحث اشتغال در استان بوشهر یک گام برداریم، قطعا دو قدم در راستای جلوگیری از اعتیاد و سایر مشکلات اجتماعی گام بر خواهیم داشت.

استاندار بوشهر با اشاره به اینکه دستگاه های اجرایی استان طرح و برنامه های خود را در زمینه پیشگیری از اعتیاد به همراه اعتبار آن بنویسند و در اختیار نیروی انتظامی قرار دهند، گفت: اقدامات نیروی انتظامی استان بوشهر در شش ماهه گذشته در امر کشفیات مواد مخدر قابل توجه بوده و حضور بهزیستی استان بوشهر در جامعه برای آموزش پیشگیری از اعتیاد مناسب بوده است.

وی اظهار کرد: به دلیل اینکه آمار اعتیاد در جنوب استان بوشهر نسبت به سایر حوزه های استان بوشهر بیشتر است، پیگیری های لازم برای ایجاد کمپ بازپروری و ترک اعتیاد از طریق اعتبارات نفت خواهیم شد.

 

برچسب ها:

اخبار مرتبط

  • مطلب مرتبطی پیدا نشد.

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن