بروز شده در : پنجشنبه 30 فروردین 1403 ساعت 10:46 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 4034
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:سه شنبه 11 شهریور 93 6:27 ب.ظ

تسنیم

کشف ۲ تن مواد مخدر در استان

ثلاث: فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: از ابتدای امسال تاکنون بیش از دو تن انواع مواد مخدر در استان بوشهر کشف شده که به نسبت سال گذشته ۲۲۳ درصد افزایش داشته است. به گزارش ثلاث و به نقل از تسنیم،حیدر عباس‌زاده ظهر امروز در نشست ستاد مبارزه با مواد مخدر در استان بوشهر با بیان […]

ثلاث: فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: از ابتدای امسال تاکنون بیش از دو تن انواع مواد مخدر در استان بوشهر کشف شده که به نسبت سال گذشته ۲۲۳ درصد افزایش داشته است.
به گزارش ثلاث و به نقل از تسنیم،حیدر عباس‌زاده ظهر امروز در نشست ستاد مبارزه با مواد مخدر در استان بوشهر با بیان اینکه تلاش مبارزه با مواد مخدر در استان بوشهر شبانه‌روزی است اظهار کرد: تلاش مبارزه با مواد مخدر در استان بگونهای است که ناامنی برای سوداگران مرگ فراهم شده است.وی با بیان اینکه در شش ماه گذشته بیش از دو تن مواد مخدر در استان کشف شده تصریح کرد: از ابتدای امسال تاکنون دو هزار و ۲۳ کیلوگرم انواع مواد مخدر در استان بوشهر کشف شده که به نسبت سال گذشته ۲۲۳ درصد افزایش داشته است.

فرمانده انتظامی استان بوشهر از متلاشی شدن ۵۸ باند مواد مخدر در استان خبرداد و گفت:  در شش ماه گذشته ۵۸ باند عمده مواد مخدر که بیشتر محموله های خود را از جنوب استان بوشهر وارد می کردند شناسایی و متلاشی شدند.

وی با بیان اینکه تفاهم نامه با یازده دستگاه فرهنگی منعقد شده گفت: در شش ماهه نخست امسال ۸۴ برنامه گفت‌وگو محور در حوزه پیشگیری از اعتیاد توسط صدا و سیمای مرکز بوشهر، ایجاد نمایشگاه دائمی مواد مخدر و برپایی نمایشگاه در محلات آسیب پذیر و آموزش پیشگیری حجاج از مواد مخدر از جمله اقدامات فرهنگی ما در طول شش ماه گذشته بوده است.

عباس‌زاده با اشاره به اینکه در استان بوشهر ۲۷ مرکز درمانی ترک اعتیاد و هشت کمپ اقامتی معتادان وجود دارد، گفت:  ازابتدای امسال تاکنون تعداد ۴ هزار ۲۰۰ نفر تحت پوشش و درمان در این مراکز قرار گرفته‌اند.

وی  گفت: در شش ماهه گذشته ۷۵۲ میلیون ریال توسط دستگاه های اجرایی استان در زمینه کمک به امر پیشگیری و مبارزه با اعتیاد داشته‌اند.

برچسب ها: , ,

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن