بروز شده در : پنجشنبه 30 فروردین 1403 ساعت 10:46 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 4155
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:جمعه 14 شهریور 93 11:35 ق.ظ

کوگانا

چشمه های جوشان شهری در کنگان!!

شکستگی لوله ها و جاری شدن آبهای سطحی از دغدغه های هر شهری است که شهر کنگان نیز با این مشکل اساسی روبروست. هرچند وقت یکبار در قسمتی از خیابان ها و کوچه های شهر با آب های جاری برخورد می کنیم که از ترکیدگی لوله های آب و یا جاری شدن فاضلاب خانه ها […]

شکستگی لوله ها و جاری شدن آبهای سطحی از دغدغه های هر شهری است که شهر کنگان نیز با این مشکل اساسی روبروست.

هرچند وقت یکبار در قسمتی از خیابان ها و کوچه های شهر با آب های جاری برخورد می کنیم که از ترکیدگی لوله های آب و یا جاری شدن فاضلاب خانه ها ایجاد می شود به طوری که عبور و مرور از خیابان ها را دچار مشکل می کند.

ترکیدگی لوله ها جز با مشکل کردن رفت و آمد، آب های زیادی نیز به هدر می دهد و باعث اصراف زیادی از آب می شود و حتی به قسمتی از آسفالت های خیابان نیز آسیب می رساند.

در ضمن آبهای جوشیده از ترکیدگی لوله ها و فاضلاب های خانگی در شهر کنگان به وفور نمایان است و چهره زشتی به شهر داده که با وجود کانال کشی در محلات مختلف هنوز هم شاهد پخش شدن آب در کوچه ها هستیم و جوهای روباز موجود تاثیر کمی در برابر این مشکل دارند.

نبود فاضلاب شهری دغدغه اصلی مردم

با توجه به جاری شدن فاضلاب خانه ها و هدر رفتن آب های زیادی از جاری شدن آب ها در کوچه  و خیابان ها مردم کنگان نیاز مبرمی به فاضلاب شهری دارند تا بتوانند در کم آبی این منطقه استفاده مطلوبی از آب های روان کنند.

قسمتی از آب و فاضلاب شهر نیز از طریق چاه های جذبی دفع می شود که خود عامل ایجاد بیماری های مختلفی است و نبود فاضلاب از مشکلات عمده این شهر است و تا کنون اقدامی نسبت به آن صورت نگرفته است.

امیدواریم مسئولین مربوطه بتوانند این مشکل را برطرف کنند و شاهد اجرایی شدن فاضلاب شهری در کنگان باشیم.

تصاویری از مناطق مختلف شهر در جاری شدن آب ها:

 

برچسب ها:

اخبار مرتبط

  • مطلب مرتبطی پیدا نشد.

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن