بروز شده در : چهارشنبه 8 فروردین 1403 ساعت 11:34 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 4170
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:جمعه 14 شهریور 93 3:41 ب.ظ

باشگاه خبرنگاران

زن ۱۹ ساله شوهر ۶۰ ساله اش را کشت

ثلاث: رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان لرستان ادامه داد: بعد از گذشت چند ساعت با تحقیقات پلیسی مشخص شد ، همسر دوم مقتول ، شوهرش را با دو ضربه چاقو به قتل رسانده است. رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان لرستان از دستگیری زن ۱۹ ساله‌ای که شوهر ۶۰ ساله خود را به قتل […]

ثلاث: رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان لرستان ادامه داد: بعد از گذشت چند ساعت با تحقیقات پلیسی مشخص شد ، همسر دوم مقتول ، شوهرش را با دو ضربه چاقو به قتل رسانده است.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان لرستان از دستگیری زن ۱۹ ساله‌ای که شوهر ۶۰ ساله خود را به قتل رسانده بود در خرم آباد خبر داد.

به گزارش ثلاث ؛سرهنگ دالوند رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان لرستان در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران با اعلام این خبر گفت: برابر اعلام مرکز فوریت های پلیسی مبنی بر یک فقره قتل در جنوب شهر خرم آباد، اکیپ بررسی صحنه جرم به همراه کارآگاهان اداره مبارزه با جرائم جنایی آگاهی استان در محل حادثه حضور و تحقیقات خود را آغاز کردند که مشخص شد، یک مرد حدودا ۶۰ ساله در داخل منزل خود به قتل رسیده است.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان لرستان ادامه داد: بعد از گذشت چند ساعت با تحقیقات پلیسی مشخص شد ، همسر دوم مقتول ، شوهرش را با دو ضربه چاقو به قتل رسانده است.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه، متهمه دستگیر و جهت تحقیقات بیشتر در اختیار پلیس آگاهی استان می باشد ، انگیزه قتل را مسائل خانوادگی و اختلافات قبلی عنوان کرد./باشگاه خبرنگاران

برچسب ها:

اخبار مرتبط

  • مطلب مرتبطی پیدا نشد.

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن