بروز شده در : چهارشنبه 29 شهریور 1402 ساعت 11:07 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 421
تعداد نظرات:۴ دیدگاه
تاریخ انتشار:چهارشنبه 7 خرداد 93 8:25 ب.ظ

تبلیغات زیرپوستی پلی‌کلینیک و گلایه شهروندان کنگانی+ عکس

یکی از کاربران سایت ثلاث ضمن ارسال تصاویری از یک بنر مربوط به تبلیغات پلی کلینیک تخصصی بوعلی و گلایه از نحوه اطلاع رسانی مسئولین این درمانگاه از آن به عنوان “تبلیغات برای مورچه ها” یاد کرده است. این کاربر خود را با نام مستعار اندیشه معرفی و عنوان کرده که این تبلیغات به اندازه […]

یکی از کاربران سایت ثلاث ضمن ارسال تصاویری از یک بنر مربوط به تبلیغات پلی کلینیک تخصصی بوعلی و گلایه از نحوه اطلاع رسانی مسئولین این درمانگاه از آن به عنوان “تبلیغات برای مورچه ها” یاد کرده است.

این کاربر خود را با نام مستعار اندیشه معرفی و عنوان کرده که این تبلیغات به اندازه ای کوچک و غیر قابل رویت است که برای مشاهده آن باید دقت زیاد و چشمان تیزبینی مانند عقاب داشت؛ آن هم تبلیغات محیطی کنار خیابان که باید با نگاهی گذرا و لحظه ای آن را خواند.

وی عنوان کرده که اینگونه تبلیغات فقط هدر رفت بیت المال را در بر دارد و انجام ندادن آن بهتر از اجرای آن است؛ درصورتی که آن نهاد می توانست با تبلیغات سنجیده و حساب شده به معرفی این پلی کلینیک و خدمات ارائه شده در آن بپردازد.

وی اظهار داشته ؛ به نظر می رسد که این تبلیغات فقط برای رفع تکلیف انجام شده وگرنه کلینیکی با این دم و دستگاه می تواند تبلیغات فراگیرتری با توجه به نیاز جنوب استان به این مرکز، انجام داده تا منفعت بیشتری عاید آن سیستم و مردم شود و ما به عنوان شهروندان منتظر پاسخ قانع کننده از سوی مسئولین امر هستیم.

ثلاث : با اینکه این یادداشت یک نقد منصفانه از سوی یکی از کاربران سایت ثلاث بوده و به درخواست ایشان این مطلب منتشر شده است اما این سایت حق پاسخ به این یادداشت را برای مسئولین پلی کلینیک بوعلی محفوظ می داند.

بوعلی (1)بوعلی (2)بوعلی (3)بوعلی (4)

برچسب ها:

اخبار مرتبط

  • مطلب مرتبطی پیدا نشد.

نظرات

  1. دیوانه says:

    واقعا ما یک پلی کلینیک درست حسابی داریم دوتا پزشک عمومی …………… که یه روزی به علت سرما خوردگی شدید بنده ۲۰ساله هستم برای من شربت که ایام طفولیت از ان میخوردم

    • ثلاث says:

      کاربر گرامی با عرض پوزش بخشی از نظر شما ویرایش شد.

    • وبگرد says:

      واقعا اسمی که برای خودتون برگزیدید گویای همه چیز است

  2. وبگرد2 says:

    اقای دیوانه!بگو بینم تو شهر شما بزرگا شربت سرماخوردگی نمی خورن!کی گفته شربت فقط مال بچه هاست.بهت پیشنهاد میکنم در حد سوادت اظهار نظر کن

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن