بروز شده در : چهارشنبه 29 شهریور 1402 ساعت 11:07 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 4259
تعداد نظرات:۲ دیدگاه
تاریخ انتشار:دوشنبه 17 شهریور 93 10:03 ق.ظ

در گفتگو با نماینده مجلس/

ابهامات شیخ موسی درباره طرح جدید استاندار / اگر می خواهیم سیراف را ارج بگذاریم، مشکلات آن را حل کنیم / نگرانی از فعالیت های مشکوک و مخرب غیر بومی ها

در گفتگو با دکتر احمدی مطرح شد: ابهام شیخ موسی درباره طرح جدید استاندار / اگر می خواهیم سیراف را ارج بگذاریم، مشکلات آن را حل کنیم / نگرانی از فعالیت های مشکوک و مخرب غیر بومی ها

به گزارش ثلاث ؛ حجت الاسلام دکتر موسی احمدی در واکنش به طرح جدید استاندار بوشهر مبنی بر ایجاد شهرهای جدید در سواحل استان، و به طور مشخص شهر جدید سیراف اظهار داشت: من این مطلب را هم شنیدم ولی هنوز از آقای استاندار سوال نکردم که طرح ایشان چیست.

وی افزود:  اولا ما یک بندر قدیمی داریم به نام سیراف ، و اگر بخواهیم نام سیراف را ارج بگذاریم، به آن شهر برسیم و با مشکلات و معضلات و مسایلی که دارد، آنها را حل کنیم خودش یک ارج گذاشتن به این شهر است و آن سوابقی که از نظر فرهنگی و میراث فرهنگی دارد، راه ابریشم دریایی و امثالهم، این عنوان و این طرح یک منطقه جدیدی است که من می شنوم.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد:  باید ببینیم که ایشان نگاهشان چیست، ضمن اینکه الان دولت لایحه ای داده است که حتی ارتقاء روستا به شهر و شهر به بخش و امثالهم همه تعطیل است و یک برنامه خاصی برای تقسیمات کشوری دارد. بنابراین نمی دانم این چه برنامه و چه مطلب جدید و خاصی است.

دکتر احمدی با بیان اینکه بعضی وقت ها یک عناوین کلی مطرح می شود، تصریح کرد: بهتر است یک اطلاع رسانی جامعی بشود و یا نمایندگان مردم حداقل در جریان این قضایا قرار بگیرند و از جزئیات آن مطلع شوند.

نماینده مردم جنوب استان همچنین در خصوص شایعاتی پیرامون تحرکات مشکوک برخی سودجویان و زمین خواران در مناطق یاد شده اظهار داشت: مدتی است که آدم این عناوین کلی را می شنود؛ بنابراین من فکر می کنم برای پیشگیری از بعضی از مسایل و مواردی که در آینده چه بسا بخواهد اتفاق بیفتد باید با یک نگاه کارشناسی، اظهار نظرهایی که می شود، مصاحبه هایی که صورت می پذیرد، مطالبی که در افکار عمومی مطرح می گردد، با یک بار کارشناسی شده، و از قبل به سرانجام رسیده، این مسایل منعکس شود.

حجت الاسلام احمدی با اشاره به حضور خودش در مناطق مورد نظر گفت: من هفته پیش از میانلو بازدید کردم، مردم به شدت از این وضعیت نگران و ناراحت اند، خانه هایی که آنجا ساخته شده است، تکلیفشان مشخص نیست، یعنی نفت و گاز تکلیفشان را مشخص نکرده است؛ عده ای از جاهای دیگر هم آمده اند آنجا با مردم یک سری قرار مدارهایی گذاشته اند.

وی تاکید کرد: دوست دارم شما (رسانه ها) وارد آن فضا بشوید و تحقیقاتی از مردم در این زمینه انجام بدهید؛ یک سری کارهای اقتصادی بسیار مخربی آنجا دارد صورت می گیرد!

این نماینده مردم استان در مجلس در ادامه افزود: من تیمی را جهت کار روی این قضیه فعال کرده ام تا مطالعاتی انجام دهند، در نشستی که پریروز شخصاً در میانلو یا قلعه میان داشتم و با مردم آنجا صحبت کردم، دیدم واقعاً دغدغه مردم به جا و به حق است.

احمدی در پایان بیان داشت:  عدم تعیین تکلیف، سردرگمی، مشخص نبودن فضای آموزشی،فقدان امکانات رفاهی، نبود راه مناسب، تغییر مسیر، و هزاران مشکلی که مردم  دارند،که اگر واقعاً مجموعه برای رفع مشکلات و معضلاتی که توی منطقه وجود دارد بشتابند، فکر می کنم یک گام مهمی در ایجاد آرامش مردم استان خواهد بود.

استان نیوز

برچسب ها: , ,

نظرات

  1. عامو جون says:

    سیراف بعد پیگیری کن تو بگو چه کردی سی بندر آزاد وابیدن

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن