بروز شده در : پنجشنبه 30 فروردین 1403 ساعت 10:46 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 4296
تعداد نظرات:۱۵ دیدگاه
تاریخ انتشار:دوشنبه 17 شهریور 93 7:43 ب.ظ

خاکنژاد :

کمبود جدی نیروی انسانی در محیط زیست کنگان/ از ۴ محیط بان تجلیل شد+ تصاویر

ثلاث: معاون سیاسی فرماندار کنگان به همراه دو تن از دوستداران محیط زیست از محیط بانان این شهرستان تجلیل و تقدیر کرد.

به گزارش ثلاث ؛ به منظور تجلیل از محیط بانان شهرستان کنگان معاون سیاسی اجتماعی فرماندار کنگان در اداره محیط زیست شهرستان حضور یافته و پس از گفتگویی صمیمی و آشنایی با فعالیت ها و سختی کار این قشر زحمتکش از خدمات آنان تقدیر کرد.

احمد خاکنژاد در ادامه ضمن تاکید بر اهمیت حفاظت از محیط زیست و شرایط خاص منطقه با حضور صنایع نفت و گاز خواستار توجه بیشتر مسئولین سازمان محیط زیست کشور به این اداره شد و افزود:به دلیل پوشش دادن چند منطقه در جنوب استان و گستردگی کار محیط بانان؛ کمبود نیروی انسانی یکی از مشکلات جدی این اداره است و می بایست هر چه سریعتر به این موضوع رسیدگی شود.

وی که به همراه دو تن از جوانان کنگانی دوستدار محیط زیست در جمع محیط بانان حضور یافته بود بر شکل گیری یک سازمان مردم نهاد در حوزه محیط زیست تاکید کرد و اظهار داشت: NGO ها و سازمان های مردم نهاد می توانند در این زمینه بازوی توانمندی برای کمک به حفاظت از محیط زیست بوده و در ارائه برنامه ها، خلاقیت در کار و نیز بهره گیری از نیروهای توانمند و دلسوز در سطح شهرستان در این حوزه می توان از آنها برای پیشبرد اهداف محیط زیستی بهره برد.

 

خاکنژاد - محیط بانان خاکنژاد - محیط بانان خاکنژاد - محیط بانان خاکنژاد - محیط بانان خاکنژاد - محیط بانان

نظرات

  1. رضا says:

    ممنون از آقای خاکنژاد
    انشالله انتظارات مردم کنگان رو با کمک خدا برآورده کنید
    شما حسن روحانی مردم کنگانید.
    امید ما به شماست.

    • ناشناس says:

      مردم کنگان خیلی بیشتر انتظار دارن ….. این چه مراسم تجلیلیه ؟؟؟؟

  2. محمد علی ر says:

    خدا رحمت کنه امواتت که کارای زیر ساختاری رو در نظر گرفتی
    اگه محیط زیست مون قوی بشه بتونیم حقمون از ای شرکتی ها بگیریم

  3. ناشناس says:

    خاکنژاد عزیز اگه مسئله نیروی انسانی مهمه که خیلی هم مهمه نامه بزنید به سازمان محیط زیست و خانم ابتکار یا یه سفر برید تهران
    بوشهری ها کاری برای ما نمی کنن.

    این اداره با این چارت تشکیلاتی نمی تونه جوابگو باشه داره ۴ تا شهرستان بزرگ رو پوشش میده این نشد که چرا اینجوریه یکی هم پاسخگو نیس

  4. شهروند شاکی says:

    سلام
    آقای خاکنژاد ممنون از کار زیبای شما

  5. سعید says:

    درود بر خاک نژاد عزیز

  6. مرسی از دوستان
    خیلی دوست داشتم منم باهاتون بیام ، متاسفانه مشغله کاری این فرصت رو نداد .
    آقای آذریار گزارش سفر چه شد ؟

  7. عادل says:

    به امید کنگانی با قدرت و سرسبز

    و آرزوی موفقیت و سربلندی برای استاد عزیز و گرانقدر جناب خاکنژاد

  8. نا شناس says:

    سلام.
    لااقل گلدونایی که دادین رو یه کم تزئین میکردین.شاًن این عزیزان به مراتب بیشتر از این هاست.نمیدونم این دیگه چجور قدردانی بوده!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • امین says:

      همه چیز خیلی سریع اتفاق افتاد و وقت برای این کارها نبود، هدف فقط تشکر از این عزیزان بود … انشاالله در فرصتهای بعدی بتونیم بهتر از این حرفها از این مردان زحمت کش تشکر کنیم … ب

  9. ا.نورانی says:

    روز محیط بان را تبریک نمی گوییم!
    وقتی محیط بان کشور به ضرب گلوله کشتارچیان شهید می شود، وقتی محیط بان با ساچمه و گلوله های شکاری در بدن روانه بیمارستان می شود. وقتی شکارچیان و متخلفین بی هیچ واهمه ای در مناطق حفاظت شده اقدام به ضرب و شتم محیط بان می کنند، وقتی دخترک محیط بانی که دو ماه پس از شهادت پدر به دنیا آمده، به یاد آهوهایی که پدر مراقبت می کرده، آهو نام می گیرد و وقتی با این همه هنوز هم محیط بانی در رده مشاغل سخت و زیان آور قرار نگرفته، شرمگینیم از نشستن در کنج عافیت و تبریک گفتن به زحمتکشان بی ادعا و جان بر کف…
    محیط بانان عزیز!
    از گواتر تا ماکو، از سرخس تا خرمشهر، هر کجای این خاک که هستید و هستیم، به احترامتان کلاه از سر بر میداریم، با تمام سختی ها و کاستی ها، تنها روزتان مبارک!

    ارادتمندان کوچک شما در دیده بان حقوق حیوانات

  10. انجمن زیست محیطی نبض زمین says:

    میلاد با سعادت ضامن آهو و روز محیط بان به محیط بانان زحمتکش عرصه طبیعت و حافظان راستین نعمات لایزال طبیعی خالق هستی تبریک و تهنیت عرض نموده، امید است با اتکال به عنایات پروردگار متعال همواره موفق و مؤید باشید .

  11. ناشناس says:

    عملکرد خوبیه، ولی نمی تونستید دعوت کنید فرمانداری یا یه جای بهتر ؟؟؟؟ تو حیاط زیر درخت معاون فرماندار داره تجلیل می کنه بعد حداقل به جزء اقای خاکنژاد یکی رو دعوت می کردید که فعال حوزه محیط زیست باشه یا شورا شهر یا شهردار….. ایا واقعا در شان یه معاون فرمانداره که با چنتا گلدون پلاستیکی از کارمند های زحمتکش یک اداره مهم تجلیل کنه ؟؟؟؟

  12. شاگرد says:

    مرحبا آقای خاکنژاد.دوستان آقای خاکنژاد مرد کار.من یکی که بهش افتخارمیکنم

  13. بازم دست اقای خاک نژاد درد نکنه که از این عزیزان قدر دانی کرد..وبه اقای مهندس اذریار و پرسنل زحمتکش محیط زیست خسته نباشید میگم.

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن