بروز شده در : چهارشنبه 29 شهریور 1402 ساعت 11:07 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 4329
تعداد نظرات:۳ دیدگاه
تاریخ انتشار:چهارشنبه 19 شهریور 93 8:07 ب.ظ

27 شهریور

با حضور مدیر کل فرهنگ و ارشاد از شاعران شهرستان کنگان تجلیل می شود

حسن مختارزاده در گفتگو با خبرنگار ثلاث خبر داد: آیین بزرگداشت و تجلیل از شاعران ( جوان و بزرگسال) شهرستان کنگان روز پنج شنبه ۲۷ شهریور ۹۳ با حضور مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و به همت اداره فرهنگ و ارشاد و انجمن ادبی این شهرستان در سالن کتابخانه عمومی غدیر کنگان در […]

حسن مختارزاده در گفتگو با خبرنگار ثلاث خبر داد: آیین بزرگداشت و تجلیل از شاعران ( جوان و بزرگسال) شهرستان کنگان روز پنج شنبه ۲۷ شهریور ۹۳ با حضور مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و به همت اداره فرهنگ و ارشاد و انجمن ادبی این شهرستان در سالن کتابخانه عمومی غدیر کنگان در ساعت ۱۷ و ۳۰ دقیقه برگزار خواهد شد.

وی افزود: در همین تاریخ و با حضور مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سالن پلاتوی شهرستان نیز افتتاح خواهد شد.

رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کنگان خاطرنشان کرد: مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در صبح همین تاریخ دیدار و نشستی با هنرمندان انجمن موسیقی، عکاسان، خوشنویسان، شاعران و نویسندگان، نمایش و تااتر و اصحاب رسانه خواهد داشت.

نظرات

  1. محمد says:

    نظر مدیرکل سابق آموزش و پرورش استان بوشهر درباره عملکرد اصغر حصیری

    http://statenews.ir/showpage.aspx?id=167888&title=

  2. شکر says:

    باسلام .جناب مختارزاده که دم به دقیقه از شاعرا تشکر مینمایی و هی شب شعر و این جور چیزا رو راه میندازی …………..دو سال پیش یه مسابقه یاجشنواره ای به نام شاخه طوبی برگزار کردی و علاوه بر اینکه اسامی افراد رو اعلام نکردی هدیه هاشون رو هم بهشون ندادی من خودم یکی از اون افراد بودم که برنده شدم و شما کوتاهی کردین و فقط وقت مارو گرفتین که مقاله و انشا و ..بنویسیم . مگه ما آدم نبودیم فقط بقیه آدمن.

  3. ح. بنکی says:

    این گونه مراسم و تقدیر ها و ارج نهادن به اهل قلم شهرستان بی گمان در پیشبرد اهداف عالیه ی فرهنگی و شکوفا شدن استعدادها موثر خواهد بود . آفرین بر جناب مختار زاده رئیس فعال اداره ی ارشاد کنگان !

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن