بروز شده در : چهارشنبه 8 فروردین 1403 ساعت 11:34 قبل از ظهر

کتابخانه

انتشار اولین آلبوم ترانه محسن دژآهنگ+دانلود

انتشار اولین آلبوم ترانه محسن دژآهنگ+دانلود
نویسنده :
ناشر :
تاریخ انتشار :
قطع :
تعداد صفحات :

اختصاصی ثلاث – محسن دژآهنگ به زودی اولین آلبومش را با نام راز پنهان با مجوز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در سراسر کشور منتشر می کند.

چکیده
* این هنرمند خوش آتیه کنگانی ؛ پنجشنبه و جمعه ۳ و ۴ مهرماه ساعت ۲۱:۱۵ از برنامه هفت اقلیم شبکه صدا و سیمای استانی بوشهر علاوه بر مصاحبه تلویزیونی ، ۳ آهنگ برتر خود که مجوز پخش از صدا و سیما را گرفته است اجرا می کند.

salasnews-mohsen-Dezhahang-salas.ir (1)-01

 

به گزارش ثلاث ؛ محسن دژآهنگ از هنرمندان و نوازنده موزیسین و خوانندگان موفق کنگانی مجرد و متولد سال ۶۳ است .وی متولد بوشهر و بزرگ شده کنگان است.

به گفته خودش از دوران کودکی به خوانندگی علاقه فراوانی داشته است و از ۱۸ سالگی به طور حرفه ای وارد دنیای موسیقی شد.

علاقه زیاد وی به این رشته از هنر سبب شد تا خوانندگی را به صورت حرفه ای در کنار تحصیلات دنبال کند و بنا بر صحبت هایش موسیقی را حتی بیشتر از درس دوست داشته و به آن پرداخته است.

وی دانشجوی دندانپزشکی تهران است . ۱۰ سال ساز ویلن را کار میکند و همین ساز را به مدت ۴ سال آموزش می دهد.

salasnews-mohsen-Dezhahang-salas.ir (2)-02

وی به زودی اولین آلبومش را با نام راز پنهان با مجوز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در سراسر کشور منتشر می کند.

گفتنی است که آلبوم راز پنهان محسن دژآهنگ با ۱۰ ترانه به نام های مادر، انتظار فرج، خدا، دودلی، ثانیه ها، فراموشت نکردم، منو ببخش، چش عسلی ، دنیاتو عوض کردی و سالومه که در شیراز ضبط شده اند، کمتر از یک ماه آینده روانه بازار خواهد شد.

علیرضا امیری کار تنظیم و محسن منفرد نیز سرودن اشعار این آلبوم را انجام داده اند.

سه ترانه ی خدا، انتظار و مادر از آلبوم این هنرمند کنگانی نیز مجوز انتشار در شبکه استانی گرفته است و به زودی به صورت زنده آنها را اجرا خواهد کرد و همچنین برخی از ترانه های آلبوم نیز هم اکنون در رادیو پخش می شوند.

مهرماه امسال نیز این هنرمند کنسرت بزرگی را در کنگان برگزار خواهد کرد.

وی به عنوان صحبت پایانی اش گفت: امیدوار هستم مردم عزیز و هنردوست کنگانی حمایت های خودشون را از من دریغ نکرده تا بتوانم کارهای بهتر و قوی تری را از خودم ارائه دهم و همه این ترانه ها رو تقدیم به ایرانیان سراسر کشور می کنم.

کلاس های آموزشی ویلن این هنرمند نیز به زودی در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کنگان برگزار و به علاقه مندان این شاخه از هنر توسط آقای دژاهنگ آموزش داده می شود.

پخش آنلاین ترانه سالومه :

.

دانلود ۴ ترانه از آلبوم راز پنهان محسن دژآهنگ :

۱- دانلود ترانه سالومه 

۲-دانلود ترانه انتظار فرج

۳- دانلود ترانه مادر

۴- دانلود ترانه خدا