بروز شده در : چهارشنبه 8 فروردین 1403 ساعت 11:34 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 4439
تعداد نظرات:۱۲ دیدگاه
تاریخ انتشار:یکشنبه 23 شهریور 93 11:09 ق.ظ

جمعی از مقامات کشوری پای سخنان دشتی مطلق نشستند

ثلاث- سخنرانی نماینده شوراهای اسلامی استان بوشهر و رییس شورای اسلامی شهرستان کنگان در اجلاس کشوری مدیریت یکپارچه شهری و شوراها

 

سخنرانی نماینده شوراهای اسلامی استان بوشهر و رییس شورای اسلامی شهرستان کنگان در اجلاس کشوری مدیریت یکپارچه شهری و شوراها

جمعی از مقامات ارشد کشوری پای سخنان دشتی مطلق نشستند

 

به گزارش ثلاث، همایش یک روزه و پنل تخصصی نخستین اجلاس مدیریت یکپارچه شهری و شوراها با حضور جمعی از مقامات کشوری از جمله دکتر محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام ، اعضای شورای عالی استانها ، رییس شورای اسلامی تهران ، تعدادی از نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی ، جمعی از اساتید دانشگاهها ، در محل سالن اجلاس سران برگزار شد.

در این اجلاس دکتر رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام و دکتر چمران رییس شورای اسلامی تهران به بیان مطالبی پیرامون مدیریت یکپارچه شهری پرداختند.

در ادامه جلسه در ۵ پنل تخصصی ادامه یافت که طاها دشتی مطلق نماینده استان بوشهر در شورای عالی استانها و رییس شورای اسلامی شهرستان یکی از سخنرانان در پنل بررسی فرصت ها و چالش های فرهنگی و اجتماعی پیش روی مدیریت یکپارچه شهری  بود.

وی در این نشست تخصصی به موضوع بررسی نقش مدیریت شهری در ایجاد نشاط ، پویایی و سرزندگی پرداخت.

مدیریت شهری و نحوه اعمال آن ، لزوم توجه به معماری اسلامی در مبلمان شهری ، طرح مسئله شهرپاک و ناپاک در قرآن ، توجه جدی به زیرساختهای گردشگری ، ایجاد فضاهای مفرح برای تعالی و نشاط و شادابی جامعه و … از مهمترین مسائل مطرح شده توسط نماینده استان بوشهر در شورای عالی استانها بود.

لازم به یادآوری است احمد مسجدجامعی عضو شورای اسلامی تهران بزرگ بعنوان مدیر این پنل و خانم راستگو و آقای حکیمی پور از اعضای شورای اسلامی شهر تهران ، چوپانی نماینده استان کردستان در شورای عالی استانها ، تعدادی از اساتید دانشگاه در این پنل تخصصی حضور داشتند.

 

 

IMG-20140913-WA0001 [640x480]

برچسب ها: ,

نظرات

  1. طه says:

    رای آوردن آقای رئیس شورا در ادوار گذشته و حال فقط و فقط به خاطر کنگانی بودنشه وگرنه تو این چند سال ،یک مورد از کارهایی که انجام داده رو فقط و فقط نام ببرید ؟
    ممنون

  2. ناشناس says:

    احسنت بر آقای دشتی آرزوی موفقیت این عزیز را داریم

  3. ابراهیم ثابت says:

    آقای طاهادشتی افتخارکنگان وکنگانیان است ،آردوی توفیق روزافزونش راداریم..

  4. ج محبوب نیا says:

    احسنت بر حاج دشتی مطلق خدا حفظت کنه امیدواریم صدای مظلومیت مردم نجیب شهرستان کنگان به گوش مسؤلین رده ی بالا رسانده شود

  5. ایرانی says:

    درجریان باشد که حاج اکبر پاریابی رئیس شورا هستند نه طاها دشتی لطفا درست اطلاع رسانی کنید

    • ثلاث says:

      کاربر گرامی ضمن سپاس از حساسیت شمادر این خصوص.
      ولی باید به عرض برسانیم که آقای اکبر پاریابی رئیس شورای اسلامی شهر کنگان و آقای طاها دشتی مطلق رئیس شورای اسلامی شهرستان کنگان(سیراف،کنگان و بنک) هستند.

  6. واقعا مرسی , دستتون درد نکنه.عالی بود

  7. کنگانیم says:

    درود آقای دشتی مطلق افتخار کنگانید.

  8. رضا says:

    از آقای دشتی مطلق متشکریم.واقعا ایشان باعث افتخار این شهرستانند.در ضمن اگر ممکنه ایشان و دیگر مسئولین شهرستان فکری هم به حال حق آلودگی هوای کنگان و…برای کارمندان و…باشند.در ضمن بعنوان یک فرهنگی و رئیس شورای اسلامی مسئله کسر مقرری ماه اول از حقوق فرهنگیان زحمتکش را هم پیگیری نمایند.تشکر

  9. زال says:

    چرا مسئله بی آبی و فشار بسیار پایین آب در شهرک قائم ۱ سمت راست خ اصلی را مسئولین اداره آب و فرمانداری حل نمیکنند؟چرا به درخواستای مردم پاسخ نمیدهند؟چرا باید بین این سمت خیابان وسمت دیگرش اینقدر در فشار آب تبعیض وجود داشته باشد؟

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن