بروز شده در : چهارشنبه 8 فروردین 1403 ساعت 11:34 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 4464
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:دوشنبه 24 شهریور 93 8:14 ب.ظ

در جاده فیروز آباد رخ داد/سرعت زیاد ۳ نفر را به کام مرگ برد

بر اثر برخورد یک دستگاه خودرو سواری پژو ۴۰۵ با یک دستگاه کامیون در جاده فیروزآباد به شیراز که عصر دوشنبه رخ داد، سه نفر جان باختند. رییس پلیس راه شهرستان فیروزآباد، بیان داشت: در این حادثه که در محل سد تنگاب فیروزآباد اتفاق افتاد پژو ۴۰۵ که به سمت فیروزآباد در حرکت بود به […]

بر اثر برخورد یک دستگاه خودرو سواری پژو ۴۰۵ با یک دستگاه کامیون در جاده فیروزآباد به شیراز که عصر دوشنبه رخ داد، سه نفر جان باختند.

رییس پلیس راه شهرستان فیروزآباد، بیان داشت: در این حادثه که در محل سد تنگاب فیروزآباد اتفاق افتاد پژو ۴۰۵ که به سمت فیروزآباد در حرکت بود به محض برخورد با کامیونی که به طرف شیراز حرکت می کرد، آتش گرفت و سه نفر از سرنشینان خودرو سواری در دم جان باختند.

سروان اسلام انصاری ، علت این حادثه را سرعت زیاد خودرو سواری و عدم مهارت راننده در کنترل این وسیله نقلیه اعلام کرد.

جاده کنونی فیروزآباد به شیراز یک بانده است و روزانه تعداد زیادی از وسایل نقلیه سبک و سنگین در این مسیر به ویژه به سمت عسلویه و بندرهای جنوبی از جمله بوشهر در تردد هستند.

یک بانده بودن مسیر یاد شده تا کنون موجب بروز تعداد زیادی تصادف های منجر به فوت و مصدومیت شده است.

هم اکنون در کنار این مسیر ، جاده دیگری در دست احداث است و مقرر شده پس از اتمام آن از این جاده برای تردد وسایل نقلیه از فیروزآباد به شیراز استفاده شود و جاده کنونی هم برای حرکت خودروها از شیراز به فیروزآباد مورد استفاده قرار گیرد.

اتمام هر چه زودتر عملیات جاده در دست احداث فیروزآباد به شیراز یکی از مطالبات مردم شهرستان فیروزآباد است و آنها اظهار می کنند در صورت شتاب بخشیدن به روند ساخت این جاده که هم اینک به کندی در حال انجام است علاوه بر کاسته شدن از تعداد تردد خودروها و ترافیک این منطقه از شمار تصادف هایی که در این مسیر رخ می دهد نیز کاسته خواهد شد.

شهرستان فیروزآباد در فاصله ۹۳ کیلومتری جنوب غرب شیراز واقع شده است.

منبع : ایرنا

برچسب ها: , , ,

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن