بروز شده در : چهارشنبه 8 فروردین 1403 ساعت 11:34 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 4586
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:پنجشنبه 27 شهریور 93 12:59 ب.ظ

مردی که باز شاگردانش را تنها نگذاشت / ولاسکو تماشاگر ویژه بازی ایران و آلمان

ثلاث: سرمربی سابق و دوست داشتنی تیم ملی والیبال کشورمان یکبار دیگر با حضور در محل بازی ایران، نشان داد چتر حمایت خود را از روی سر شاگردانش برنمی دارد.

 سرمربی سابق و دوست داشتنی تیم ملی والیبال کشورمان یکبار دیگر با حضور در محل بازی ایران، نشان داد چتر حمایت خود را از روی سر شاگردانش برنمی دارد.

به گزارش ثلاث و به نقل از خبرآنلاین؛ خولیو ولاسکو سرمربی سابق تیم ملی ، شب گذشته تماشاگر ویژه بازی ایران و آلمان بود.

ایران که با کسب پیروزی مقابل صربستان و همین طور به لطف برتری آرژانتین برابر امریکا به جمع ۶ تیم برتر مسابقات قهرمانی جهان رسیده است، در شهر کاتوویسا مقابل آلمان قرار گرفت. شاگردان کواچ به خاطر باخت آلمان به فرانسه، در صورت برد جواز صعود به نیمه نهایی را به دست می آوردند و شاید به خاطر همین شانس صعود بود که سرمربی سابق تیم ملی ترجیح داد تا یکشنبه در لهستان بماند.

ولاسکو

این مربی که آوازه شهرتش، شمال تا جنوب ایران را فراگرفته، البته سفر به شهر کاتوویسا و تماشای بازی شاگردان سابقش را سایر برنامه هایی که در ذهن داشت، ترجیح داد. ولاسکو همراه همسرش به سالن مسابقات آمد تا عملکرد تیم ملی ایران را زیر نظر داشته باشد.

ولاسکو قبل از شروع مسابقه به شدت از صعود ایران به جمع ۶ تیم برتر جهان خوشخال بود و در اظهارنظری کوتاه، گفت:«من از صعود ایران خیلی خوشحالم. امیدوارم که بازیکنان ایران از فرصتهایشان خوب استفاده کنند.»

هنگامی که بازیکنان تیم ملی والیبال ایران وارد سالن شدند، ولاسکو با تکان دادن دست خود، به بازیکنان خوشامد گفت و به آنها ابراز محبت کرد که بازیکنان جوان ایران نیز جواب محبت های ولاسکو را دادند. در انتها، ولاسکو با چهره ای غمگین از سالن خارج شد زیرا بابت شکست ایران مقابل آلمان حسابی ناراحت شده بود که این مساله، نشان از علاقه او به تیم ملی ایران و شاگردان سابقش دارد.

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن