بروز شده در : پنجشنبه 30 فروردین 1403 ساعت 10:46 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 472
تعداد نظرات:یک نظر
تاریخ انتشار:یکشنبه 11 خرداد 93 7:34 ب.ظ

سلام دیر

نارضایتی دیّری ها از وضعیت بیمارستان

به رغم گذشت پنج سال از ساخت بیمارستان جدیداین شهرستان هنوز به بهره برداری نرسیده است و مردم چشم به انتظار!   به گزارش ثلاث سلام دیر نوشت: به رغم گذشت پنج سال از ساخت بیمارستان جدیداین شهرستان هنوز به بهره برداری نرسیده است و مردم چشم به انتظار! حکایت سرنوشت بیمارستان قدیم به جای خود […]

به رغم گذشت پنج سال از ساخت بیمارستان جدیداین شهرستان هنوز به بهره برداری نرسیده است و مردم چشم به انتظار!

 

به گزارش ثلاث سلام دیر نوشت: به رغم گذشت پنج سال از ساخت بیمارستان جدیداین شهرستان هنوز به بهره برداری نرسیده است و مردم چشم به انتظار!

حکایت سرنوشت بیمارستان قدیم به جای خود بماندکه چه هزینه ها وفرصت های طلایی از دست رفت و چه آدم هایی جان خود را به دلیل نبود بیمارستان از دست دادند!

الآن مردم مجبورندکه با طی مسافت طولانی ، اتلاف وقت و پرداخت هزینه هایی خود رابه مرکز استان بوشهرویا شیراز برسانندوشاید با نتیجه ای برگردندیا برنگردند!

مردم نگرانندکه نکند سرنوشت این بیمارستان همچون بیمارستان قبلی که هنوز ۲۰سال است که خاک می خورد،دچار شود.

ازطرفی مردم شهرستان دیر از پزشک متخصص نیز محروم می باشند و به علت اشتغال به شغل دریانوردی،کشاورزی عمدتا در معرض نور شدید خورشید قراردارند و رطوبت زیاد این شهرستان به بیماری استخوانی مبتلا می شوند ونیاز است که مرتب زیر نظر پزشک متخصص خود باشندکه از این هم محروم می باشیم.

از طرف دیگر با وجود اعتقادات ریشه دار مردم وتوصیه های دینی بانوان این منطقه به دلیل عدم وجود پزشک متخصص زن مجبورند که به پزشک مرد مراجعه کنند وگاهی هم مشاهد می شودکه بیماری خود را پنهان می کنندوبه پزشک مرد مراجعه نمی کنند.

در جامعه ای که بحث عدالت اجتماعی و توجه به سلامت مردم از شعارهای عمده دولت مردان می باشدو پزشکان که از سرمایه های ملی کشور تحصیل کرده اند،شایسته نیست که این شهرستان نه بیمارستان داشته باشد ونه پزشک متخصص!

 به‌ راستی چرا مردم شهرستان دیر از وضعیت نظام سلامت در این شهرستان  راضی نیستند؟ این میزان نارضایتی تا چه حد است؟ مصادیق این نارضایتی چیست؟ چه بخش‌هایی از خدمات نظام درمان و بهداشت  بیشتر از همه مورد انتقاد مردم و مسئولان است؟

برچسب ها:

اخبار مرتبط

  • مطلب مرتبطی پیدا نشد.

نظرات

  1. مهدی says:

    با سلام:به نظر من اگه بجای هزینه کردن برای ساخت یه بیمارستان در شهرستان دیر که فاصله کمی با شهرستان کنگان داره اگه همون هزینه ها رو تو بیمارستان کنگان میکردن و بجای ساخت یه بیمارستان در حد بیمارستان کنگان در دیر بدون امکانات اقدام به تجهیز بیمارستان کنگان میکردن و چند تا دکتر وتجهیزات اضافه میکردن که نیار به مسافرت به بوشهر و شیراز برای مداوا نباشه که هم برای مردم کنگان و هم مردم دیر خوب باشه بهتر بود و همه هم راضی بودن

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن