بروز شده در : چهارشنبه 29 شهریور 1402 ساعت 11:07 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 4919
تعداد نظرات:یک نظر
تاریخ انتشار:دوشنبه 7 مهر 93 11:28 ق.ظ

بخشدار کنگان:

دهیاران وشوراها باید مسئولیت پذیری بیشتری نسبت به مسائل روستاها داشته باشند

ثلاث- دهیاران وشوراها باید مسئولیت پذیری بیشتری نسبت به مسائل روستاها داشته باشند و از خدمات رسانی به روستائیان دریغ نورزند

بخشدار مرکزی کنگان در نشست بررسی مشکلات روستاهای این شهرستان گفت: دهیاران وشوراها باید مسئولیت پذیری بیشتری نسبت به مسائل روستاها داشته باشند و از خدمات رسانی به روستائیان دریغ نورزند.
عباس بشی با اشاره به منویات مقام معظم رهبری اصل ایجاد شوراهای اسلامی شهر و روستا در قانون اساسی، نشان دهنده اهتمام نظام جمهوری اسلامی ایران به مجموعه متنوع فکرها، مشورت ها و دیدگاه ها در اداره امور کشور و این موضوع، نقطه مقابل نظام های ارتجاعی و استبدادی است.
وی بیان کرد: شوراها و دهیاران روستاها غیر از رسیدگی به مسائل عمرانی، در راستای مسائل اشتغال، فرهنگ، ورزشی و … نیز برنامه های زیر بنایی کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت داشته باشند.
بخشدار کنگان افزود: تمام تلاش شوراهای اسلامی و دهیاران باید بر بالا بردن سطح کیفی و کمی ارائه خدمات به مردم معطوف باشد.
بشی به وظیفه شوراهای روستا و دهیاران اشاره کرد و گفت: اعضای شوراها باید با هم هماهنگ باشند و برای رفع مشکلات روستا طرح مصوب کنند و بر کار دهیاران نظارت داشته باشند.
بخشدار مرکزی در ادامه تصریح نمود: شوراهای اسلامی وظیفه دارند مشکلات و مسائل مردم را به مسئولین منتقل نمایند.
بخشدار مرکزی از همه اعضا شوراهای اسلامی خواست از توانمندیهای مختلف موجود در روستا کمک بگیرند و بعنوان مدیران محلی که نقش بزرگی در عمران و آبادانی روستاها دارند ایفای نقش نمایند.
در ابتدای این نشست روسای شوراها مشکلات و معضلات موجود در حوزه خود از قبیل به سازی معابر و کوچه ها ، کمک به مدارس ،ساخت و سازهای غیرمجاز، کمبود فضای آموزشی و… از مواردی بود که در این جلسه به آنها پرداخته شد./ روابط عمومی فرمانداری کنگان

 

index index546

 

برچسب ها:

اخبار مرتبط

  • مطلب مرتبطی پیدا نشد.

نظرات

  1. سعید says:

    معضلات بجای معظلات درسته

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن