بروز شده در : چهارشنبه 29 شهریور 1402 ساعت 11:07 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 5729
تعداد نظرات:۱۷ دیدگاه
تاریخ انتشار:پنجشنبه 17 مهر 93 8:16 ق.ظ

یک خبر تایید شده/

آورا مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی بوشهر شد

عبدالله آورا به عنوان مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی بوشهر منصوب و امروز (پنج شنبه) معارفه می شود.

به گزارش ثلاث ؛ آورا که متولد بخش بردخون شهرستان دیر می باشد، از سال ۷۶ عضو هیات علمی دانشگاه خلیج فارس بوده است.
ریاست دانشکده مهندسی و مدیر طرح های عمرانی دانشگاه خلیج فارس و مدیرکل سیاسی و انتظامی استانداری در دوره مهندس تبادار از سوابق اجرایی وی می باشد.
از اواسط شهریورماه و در پی کناره گیری غلامرضا مختاری مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی بوشهر، این منطقه در انتظار تعیین مدیر باقی مانده است.
پیش از این بهرام نکیسا برای مدیرعاملی منطقه ویژه اقتصادی بوشهر نهایی شده بود، اما به دلایلی انتصاب وی منتفی گردید.
شنبه هفته جاری یکی از سایت های استان خبر داده بود: عبدالله آورا جدی ترین گزینه مدیرعاملی منطقه ویژه اقتصادی بوشهر می باشد./خلیج فارس

ازنیمه های  شهریورماه  سال جاری و در پی استعفای  غلامرضا مختاری از مدیرعاملی منطقه ویژه اقتصادی بوشهر، این منطقه در انتظار تعیین مدیر باقی مانده است. قبل از این  قرار بر انتصاب  بهرام نکیسا برای مدیرعاملی منطقه ویژه اقتصادی بوشهر نهایی شده بود، اما وی به دلیل اینکه این سمت  بر اساس قانون باید به یک فرد  غیر دولتی واگذار شود از پذیرش آن خوداری نمود و  پس از مدتی کوتاه با انتخاب هیئت مدیره عبدالله آورا مدیر عامل شد.

نظرات

  1. ناشناس says:

    باسلام
    لطقا محل تولدآقای آورا روستای کناری بخش بردخون از توابع شهرستان دیر است نه کنگان اصلاح شود باتشکر

    • غلامحسین ق says:

      برادر ارجمند جناب آقای دکتر آورا

      سلام علیکم
      آسمان بلند فرهنگ و هنر ایران زمین پیوسته پرستاره باد و فروغ فرهنگ فرزانگی ایرانیان هماره دل و دیده جهانیان را روشنی و گرمی بخشیده است. جوهر این فرهنگ ایمان است و جان مایه آن عشق، و این است راز ماندگاری و جاودانگی اسلام ناب محمدی (ص)؛ بدینوسلیه ضمن تبریک مناسبت انتخاب شایسته ی جنابعالی به سمت مدیر عامل منطقه ویژه از خداوند منان آرزوی موفقیت فراوان برای حضرتعالی و استواری گامهایتان را در راه تعالی و قرب به خداوند خواستارم.

  2. احمدی.ا says:

    سلام .جناب اقای دکتر اورا از مدیران توانمند استان می باشد وبا پشتکاری که ایشان دارند با مدد پروردگار شاهد تحولی چشمگیر در منطقه ویژه اقتصادی بوشهر که دارای مشکلات عدیده ای میباشد خواهیم بود وبه نوبه خود انتصاب ایشان را صمیمانه تبریک عرض می نمایم هرچند که توانایی مدیریت ایشان فراتر از منطقه ویژه اقتصادی است .ودر پایان باید عرض کنم ایشان اهل دشتی وبعد از جدایی روستای کناری از دشتی اهل دیر و مدتی هم محل سک‌ونت ایشان کنگان ووچندین سالی است که درشهر بوشهر سکونت دارد …وچه زیباست هر شخصی ایشان را دشتی .دیری ویا کنگای معرفی میکند … وایشان مردی از استان بوشهر است …هم استانی خدا پشت وپناهت .

  3. آوین says:

    ان شاءالله که آقای آورا موفق باشید .

  4. هم استانی says:

    دکتر آورا از نیروهای شایسته میباشد برای ایشان آرزوی سلامتی و موفقیت داریم

  5. کنگانی says:

    باعث افتخار ماست که همشهریمان دکتر آورا عهده دار مسولیت منطقه ویژه اقتصادی شدند برایشان از خداوند منان آرزوی سربلندی و سلامتی دارم

  6. حیدر says:

    سلام جناب دکتر اورا مدیر شایسته و توانمند استان و به نوبت خود انتصاب حضرتعالی به سمت جدید تبریک عرض می کنم انشالله در پست جدید موفق باشید باعث خوشحالی مردم کنگان شد و بخصوص مردم ولایت مدار محله حسین آباد کنگان موفق باشید .

  7. غلامحسین ق says:

    اینجانب به نوبه خود برای ایشان آرزوی موفقیت در پست جدید دارم و از خداوند منان آرزو دارم بتوانند همانگونه که فرد خدمتگزار با اخلاص بوده انددر این عرصه جدید نیز موفق باشند .
    افراد موفق کارهای متفاوت انجام نمی دهند، بلکه کارها را بگونه ای متفاوت انجام می دهند “

  8. ناشناس says:

    طنازانه ای برمطالب فوق!
    به یارو میگن اهل کجایی؟ میگه هنوز زن نگرفتم-وقتی بیش از نصف عمرآقای اورا درکنگان گذشته وهمین جا هم متاهل شده دیگه دعوا نداره کاکاشم(داداشم)……وامامطلب کاملا جدی اینکه همه باید برای هم استانی دوست داشتنی خودمون دعا دکنیم که ان شاالله موفق باشند-ان شاالله به حق روزهایی که داریم سپری میکنیم(عیدقربان وغدیر) پاینده وپایدار باشند-آمین

  9. عباسی ا says:

    با سلام.انتصاب شایسته دکتر اورا را به سمت مدیر عامل منطقه ویژه به ایشان تبریک می گویم یقینا با تدابیر ارزنده ایشان از ظر فیتهای بالقوه این منطقه نهایت استفاده خواهد شد

  10. همیشه says:

    این انتصاب را به جناب دکتر آورا عرض تبریک دارم

  11. قریبی از کناری says:

    آقای آورا متولد روستای کناری است

  12. هم ولايتي says:

    روستای کناری مهد علم واستعداد هست اما حیف که مسوالان استان توجهی به این روستا نمیکنند جوانان این روستا در چندین حرفه ورشته استعداد دارند.

  13. هم ولایتی (کناری) says:

    به غیر از آقای آورا
    نهایتا چندتا کارمند در روستای کناری هست و اکثریت روستا کشاورز هستند مهد علم و استعداد
    قطعا روستای ما نیست

    به جناب آقای مهندس آورا تبریک میگویم

  14. اصالت says:

    با سلام…تبریک ویژه خدمت آقای آورا…نمیدونم چرا بخاطر یه پست گرفتن آقای آورا بهم افتادید که ایشان اهل فلان یا فلان شهر است..حالا اگه ایشون جزء گروه نازنین دزدان بزرگ چندین میلیاردی بودند شماها واقعا میگفتید که همشهریتون هست…من خودم اهل و ساکن کنگانم ولی بچه هام در بوشهر به دنیا اومدند و الان هم ساکن کنگانیم حالا که نباید گفت بچه هام بوشهری هستند..در کل میخوام بگم مهم پیشرفت هم استانی های عزیرمون هست

  15. اوراكناري says:

    باعرض سلام امیدوارم کارتان موفق باشید

  16. ناشناس says:

    این آقا غلامحسین ق چند بار کامنت گذاشته
    ؟
    چرا اونوقت؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن