بروز شده در : پنجشنبه 30 فروردین 1403 ساعت 10:46 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 5848
تعداد نظرات:یک نظر
تاریخ انتشار:جمعه 18 مهر 93 4:53 ب.ظ

به مناسبت هفته کودک؛

تصاویر/ آموزش تفکیک زباله در مدرسه دخترانه تربیت بوشهر

اختصاصی ثلاث ؛ به مناسبت هفته کودک ، بازیافت زباله(کاغذ و پلاستیک) از مبدا ، در دبستان دخترانه تربیت بوشهر به کودکان اموزش داده شد.

به گزارش ثلاث این آموزش با همکاری سازمان مردمی حامیان محیط زیست و اداره کل حفاظت محیط زیست استان بوشهر و با مجری‌گری سعید نوروزی انجام پذیرفت.
موسس سازمان مردمی حامیان محیط زیست بوشهر در حاشیه برگزاری این مراسم گفت: هدف اصلی این برنامه،آموزش تفکیک زباله از مبدا و بازیافت آن به دانش اموزان است.
محمدمهدی طیاری افزود: تمامی مدارس استان می توانند با استقبال از این طرح و استقرار سطل های تفکیک زباله کاغذ و پلاستیک هم به نحوی آموزشی عمل کرده و هم به تفکیک این دو نوع زباله ی متمایز از هم کمک نمایند.

عکس / محمدهادی فرهمند
salasnews-kodakbooshehr (1) salasnews-kodakbooshehr (2) salasnews-kodakbooshehr (3) salasnews-kodakbooshehr (4) salasnews-kodakbooshehr (6) salasnews-kodakbooshehr (7) salasnews-kodakbooshehr (8) salasnews-kodakbooshehr (10) salasnews-kodakbooshehr (11) salasnews-kodakbooshehr (12) salasnews-kodakbooshehr (13) salasnews-kodakbooshehr (14) salasnews-kodakbooshehr (15) salasnews-kodakbooshehr (16) salasnews-kodakbooshehr (17)

برچسب ها:

اخبار مرتبط

  • مطلب مرتبطی پیدا نشد.

نظرات

  1. اکبری says:

    آفرین به مجری گران قدر موفق باشی آقای سعید نوذری

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن