بروز شده در : چهارشنبه 8 فروردین 1403 ساعت 11:34 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 5939
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:یکشنبه 20 مهر 93 6:50 ب.ظ

فارس

عکس// تولد یک بز با سر انسان

در یک اتفاق نادر بزی با سری شبیه به انسان ها متولد شد. ثلاث: روستاییان آرژانتینی چندی پیش شاهد پدیده‌ای نادر بودند که موجب ترس آنها شد. یک بز با سر انسان در روستایی در مرکز استان سالتا متولد شد؛ این رخداد موجب ترس ساکنان روستا شده و در پی آن شایعات متعددی در خصوص […]

در یک اتفاق نادر بزی با سری شبیه به انسان ها متولد شد.
ثلاث: روستاییان آرژانتینی چندی پیش شاهد پدیده‌ای نادر بودند که موجب ترس آنها شد. یک بز با سر انسان در روستایی در مرکز استان سالتا متولد شد؛ این رخداد موجب ترس ساکنان روستا شده و در پی آن شایعات متعددی در خصوص علت این ماجرا در روستا پخش شد.

به گزارش ثلاث و به نقل از فارس، این بز متعلق به خانواده‌ای به نام ویلابا است. یکی از نزدیکان این خانواده عکس بز را در صفحه شخصی خود در یکی از شبکه‌های اجتماعی به نمایش گذاشته و در توضیح آن نوشته است: این خانواده به دلیل استفاده بیش از حد از حشره‌کش در این منطقه باعث چنین اتفاقی شده‌اند.

همسر کشاورز «اولگا» نیز عنوان کرد: این حیوان مرده بدنیا آمد و ما فقط می‌خواستیم زودتر از شر آن راحت شویم به همین دلیل آن را خاک کردیم.

پس از تحقیقات مشخص شد این خانواده نقشی در این رویداد نداشته‌اند و به دلیل استعمال آفت کش‌ها جهش ژنتیکی در این بز رخ داده است.

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن