بروز شده در : چهارشنبه 29 شهریور 1402 ساعت 11:07 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 6249
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:پنجشنبه 24 مهر 93 8:42 ق.ظ

صراط

آمار جمعیت موش های پایتخت

ثلاث – قدیمی اظهار داشت: آمار ۵۰میلیونی موش بر اساس مستندات علمی یعنی میزان آب، غذا، متر مکعب لانه‌ای که نیاز دارند برای پناهگاه، اگر واقعیت داشت تهران به یک شهر متروکه تبدیل می‌شد. به گزارش ثلاث و به نقل از صراط مدیر عامل سازمان صنایع و مشاغل شهر تهران از وجود حداکثر ۲میلیونی موش […]

ثلاث – قدیمی اظهار داشت: آمار ۵۰میلیونی موش بر اساس مستندات علمی یعنی میزان آب، غذا، متر مکعب لانه‌ای که نیاز دارند برای پناهگاه، اگر واقعیت داشت تهران به یک شهر متروکه تبدیل می‌شد.
به گزارش ثلاث و به نقل از صراط مدیر عامل سازمان صنایع و مشاغل شهر تهران از وجود حداکثر ۲میلیونی موش در پایتخت خبر داد.

رضا قدیمی در خصوص جانوران مضر شهری و بحث موش گفت: اخیرا آمار بسیار عجیب و غریبی متأثر از فیلم‌های هالیوودی در تهران منتشر شده که این آمار از ۲۰میلیون آغاز و تا ۹۰میلیون هم رسیده است که رقم بسیار خنده دار و اغراق آمیزی برای ما که در این حوزه فعالیت می‌کنیم، است.

وی افزود: برآورد‌ها در خصوص این گونه جانوران و جانداران در محیط زیست معمولان از روش‌های کپچر به کپچر استفاده می‌کنند که یک روش علمی پذیرفته شده در کل دنیا است.

مدیر عامل سازمان صنایع و مشاغل شهر تهران عنوان کرد: در تمام کشورهای پیشرفته من جمله ایران هم باید از این روش کپچر به کپچر استفاده کنند.

قدیمی یادآور شد: سازمان صنایع و مشاغل شهر تهران با ۳مؤسسه تحقیقاتی و علمی مذاکره کرده که کار برآورد آمار موش در تهران را انجام دهند که این موسسات کارهایشان نهایی شده و تا یک ماه آینده برآوردی از آمار جمعیت موش در تهران را ارائه خواهند کرد.

وی تصریح کرد:‌در حال حاضر حدود هزار نفر از دانشمندان، اساتید و عضو هیئت علمی دانشگاه کارگران مشغول به کار در خیابان‌ها فعالیت خود را در مدت زمان ۸ماهه در زمینه جمعیت آمار موش‌ها آغاز کردند و برآوردشان این است که آمار جمعیت موش بین ۱تا ۲میلیون است.

قدیمی اظهار داشت: آمار ۵۰میلیونی موش بر اساس مستندات علمی یعنی میزان آب، غذا، متر مکعب لانه‌ای که نیاز دارند برای پناهگاه، اگر واقعیت داشت تهران به یک شهر متروکه تبدیل می‌شد.

وی خاطرنشان کرد:‌موش همان موش است نه هیولا است نه خون خوار و نه آدم خوار، شهروندان از موش هیولا نسازند.

برچسب ها: , , ,

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن