بروز شده در : یکشنبه 26 فروردین 1403 ساعت 9:13 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 625
تعداد نظرات:۱۳ دیدگاه
تاریخ انتشار:چهارشنبه 14 خرداد 93 7:19 ق.ظ

رونمایی از نسخه جدید سایت ثلاث با حضور فرماندار کنگان

ثلاث – فرماندار کنگان:با کلیک فرماندار شهرستان نسخه جدید سایت ثلاث بارگزاری و برای همه کاربران قابل رویت شد.

فرماندار شهرستان کنگان در مراسم رونمایی از نسخه جدید سایت خبری ثلاث در جمع صمیمی خبرنگاران و برخی مسئولان اظهار داشت: وظیفه رسانه ارتقاء سطح فکری مردم است و کسی که قلم می زند باید هدایتگر افکار عمومی به سمت رشد و تعالی به شیوه ای استادانه باشد.

عباس تبرکی گفت: اما وقتی از آزادی قلم و اندیشه سخن به میان می آید نباید برداشت ها به سمت آزادی خارج از چارچوب تعریف شده کشور ما سوق داده شود.

وی افزود: گروه خبری ثلاث باید تاثیرگذاری خود بر افکار و اندیشه مردم را مورد ارزیابی قرار داده و چالش ها، راهکارها، مزایا و معایب فعالیت های خود را با سنجش و بررسی مورد بحث بگذارد تا نتیجه ای اثر بخش از تلاش های خود گرفته و آن را به جامعه نیز تزریق نماید.

وی گفت: تنویر افکار عمومی ، اطلاع رسانی، به روز بودن، داغ بودن خبر، مخاطب پسند بودن و … از دیگر مواردی است که سایت ها و رسانه ها به عنوان اهداف خود ترسیم می کنند ولی یک مقوله را به عنوان اولویت کلیدی انتخاب کرده و با تمرکز روی آن فعالیت می کنند که رسانه ها بر همین اساس نیز ارزش گذاری می شوند.

تبرکی با اشاره به تاثیر مثبت مقوله نقد در اجتماع گفت: هم  مسئول و هم جامعه باید در مسیر نقد مزایا و معایب را مورد توجه قرار دهند و به تقویت و رفع آن بپردازند که فرهنگ سازی این امر کار بسیار مشکل و طاقت فرسایی است.

وی افزود: در کار خبری هدف عالی ؛ ارتقاء سطح آگاهی، معرفت و بینش مردم است و رسانه ها باید روزی از خودشان متشکر باشند که بتوانند این اهداف را پیاده سازی کرده و نسبت به ارتقاء آن تلاش کنند که البته ارزیابی های ماهانه، شش ماهه و سالانه در این خصوص بسیار نتیجه بخش است.

وی با بیان اینکه متاسفانه جامعه امروز ما آکنده از دروغ، افترا، تهمت و خصایص ناپسند اخلاقی شده است، افزود: چرا در جامعه ای اسلامی فضا باید اینگونه رقم خورده و این بی فرهنگی ها ترویج پیدا کند و البته قلم تاثیر گذار شما در این خصوص می تواند این موارد را به بحث و چالش بکشاند.

فرماندار کنگان تحلیل منطبق بر واقعیت را از ملزومات فعالیت های خبری و رسانه ای دانست و اظهار داشت: باید با ایجاد فضای مناسب به مردم و رسانه ها به عنوان افکار عمومی اجازه نقد، بررسی و تحلیل منطبق بر واقعیت داده شده تا بتوانند وظیفه خود را به درستی انجام داده و اتفاقات غلط جامعه را ضمن رصد اصلاح و به مردم و مسئولان گوشزد کنند.

وی در پایان اظهار داشت: امیدواریم سایت خبری ثلاث در سال پیش رو و سال های آتی جایگاه مناسبی از لحاظ کیفیت اخبار و رتبه رسانه ای پیدا کرده و به عنوان نصیحتی پدرانه انتظار دارم که هیچ وقت در فضای رسانه کینه شخص و یا مسئولی را به دل نگیرید و قلم حب و بغض شما برای خدا و در راه او باشد.

در این نشست علاوه بر فرماندار کنگان، رئیس شورای اسلامی بندر کنگان(اکبر پاریابی)، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان(حسن مختارزاده)، رئیس اداره آموزش و پرورش کنگان(شاکر محیسن)، بخشدار مرکزی(عباس بشی)، مسئول اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی شهرستان (سروان فرهنگی) ، مدیر کاردانش آیت الله طالقانی شهرستان (احمد خاکنژاد) حضور داشتند و در این خصوص مباحثی مطرح نمودند.

در ادامه  نیز با کلیک فرماندار شهرستان نسخه جدید سایت ثلاث بارگزاری و برای همه کاربران قابل رویت شد.

در پایان سعید صفایی مدیر مسئول سایت خبری ثلاث نیز ضمن توضیح در خصوص بخش های مختلف اعمال شده مزایای این بخش ها را برای جمع عنوان نمود.

 

salasnew (1) salasnew (2) salasnew (3) salasnew (4) salasnew (5) salasnew (6) salasnew (7)

 

اخبار مرتبط

نظرات

  1. ناشناس says:

    شما هنوز دارید با اسم کنگان نیوز مانور میدید
    و این نشان از قدرت کنگان نیوز در کنگان است

    • ناشناس says:

      نه دوست عزیز ثلاثاسم کسی راباخودش یدک نمیکشه،این اعتباربخاطراینکه چندساله داره زحمت میکشه ،آقای طرفدارسرسخت کنگان نیوز به سایتت یه سری بزن ببین خبرهات مال کیه؟بازدیدهاراببین!چشماتوبازکن بعدقضاوت کن.
      تازه شم ثلاث قبل از ای با اسم کنگان نیوز کار میکرد و علتش هم اینه

    • حرف منصفانه says:

      بچه های ثلاث در سال ۸۷ با اسم کنگان نیوز فعالیت خودشونو آغاز کردن یعنی به عبارتی اولین سایت خبری کنگان هستند.
      دو سال بعد از آن سایت دیگری با نام کنگان نیوز وارد عرصه شد که عمدتا کپی بردار می کرد.

      بنا به تشابه اسمی، بچه های ثلاث نام کنگان نیوز اول را به ثلاث تغییر دادند و از صفر شروع کردند
      طی همین مدت تونستند به پربازدید ترین و تاثیر گذارترین سایت خبری جنوب استان تبدیل بشوند

      خبرنگاران ثلاث تا جایی که ما می دانیم جز خبرنگاران خبرگزاری مهر و ایران و همچنین دو سه هفته نامه نیز هستند و به عبارتی اخبار شهرستان را به بهترین نحو در سطح استان منتشر میکنند
      اخبار ثاثاکثرا تولیدی خد ایسایت است هرچند هزینهها زیادی برای این کار می پردازند ولی این سایت با نام یک سایت تولیدی نام خود را جا انداخته است

      امیدوارم شورای شهر و مجنوعه فرمانداری و فرهنگ و ارشاد از تنها سایت حرفه ای و فعال شهرستان حمایت نمایند.

  2. مختار says:

    تبریک…

    مسئولین رو هم نقد کنید و فرماندار محترم هم همونطور که گفتند از نقد استقبال میکنند…

    • حرف منصفانه says:

      موافقم
      البته منصفانه

      عادت به گیر دادن و تهمت زدن بی جهت باید از خودمون دور کنیم

      فردا باید جواب بدیم

  3. زهرا says:

    واقعاخسته نباشید.بهترین سایت خبری ثلاث هست فعلا؛واقعاعالی وبه روز؛موفق باشیدعزیزان

  4. پارس خلیج says:

    با سلام خدمت مدیرت و خبرنگاران و همچنین کاربران گرامی ثلاث .پایگاه خبری و مردمی در جنوب استان کنگان.
    خوشحالم امروز در کنار دوستان و همکارانی قرار گرفته ایم که برای پیشرفت و بیان مشکلات و دغدغه های شهروندان و استان از جان و دل مایه می گذارند چرا که ما میدانیم اداره یک سایت خبری جز هزینه و گذاشتن تمام وقت خود چیزی دیگری برای مدیران سایت های خبری ندارد اما تنها دلگرمی ثلاث و همکاران و ما در پارس خلیج و دیگر سایت های خبری استان رضایت مردم و لبخند و همراهی آنهاست . بنده این زیبایی و این درخشش بلند را در جنوب استان به فال نیک میگیرم و امروزتان را بنام ثلاثی پایدار می خوانم و در سایه ایزدی پیروز و سربلند باشید.
    هادی دوراهکی مدیر پایگاه خبری پارس خلیج
    http://dorahak.com/

  5. پارس خلیج says:

    مجتمع فرهنگی شهید صافی ریز با اعتبار ویژه ای تکمیل خواهد شد+تصاویر] در شب شعر زنده یاد حسن میرزایی مطرح شد:http://dorahak.com/news/30890

    گزارش تصویری/شب شعر شاعر زنده یاد حسن میرزایی در شهر انارستانhttp://dorahak.com/news/30935

  6. ناشناس says:

    خواهشا بیشتر در رابطه با کار و اشتغال نیروهای بومی بحث کنید ،

  7. ناشناس says:

    اگهی های استخدامی منطقه ویژه بیشتر اطلاع رسانی کنید.متشکر

  8. حسین م از گردان says:

    ماکه هروز به شما سری میزنیم موفق باشید.

  9. زهره says:

    جالبه موفق باشید

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن