بروز شده در : چهارشنبه 29 شهریور 1402 ساعت 11:07 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 6329
تعداد نظرات:۲ دیدگاه
تاریخ انتشار:شنبه 26 مهر 93 10:11 ق.ظ

با حضور پدر روانشناسی ایران

همایش مهندسی فکر در کنگان برگزار شد

ثلاث- همایش مهندسی فکر (زندگی هدفمند) با حضور دکتر فرهنگ پدر روانشناسی ایران در سالن آمفی تئاتر دانشگاه پیام نور بندر کنگان برگزار شد.

به گزارش ثلاث، همایش مهندسی فکر (زندگی هدفمند) با حضور دکتر فرهنگ پدر روانشناسی ایران در سالن آمفی تئاتر دانشگاه پیام نور بندر کنگان برگزار شد.

این همایش در دو نوبت صبح و عصر به همت شهرداری و شورای اسلامی کنگان و پلی کلینیک بوعلی کنگان با حضور جمعی از فرهیختگان و نخبگان و مسئولان برگزار شد.

در این همایش دکتر فرهنگ با استناد به آیات و روایات و نیز متون و منبع علمی و آموزشی گفت: البته به رغم تاکید دین و عقل مبنی بر داشتن برنامه و هدف در حال حاضر طبق تحقیقات بعمل آمده قریب ۹۷ درصد مردم دنیا در زندگی خود دارای برنامه و هدف به معنای واقعی خود نیستند.

وی گفت: داشتن نظم و برنامه و هدف می تواند نیازهای انسان را برطرف و مسیر رشد و کمال و ترقی را هموار نماید.

این همایش مجموعا در ۶ ساعت بصورت علمی – تخصصی ادامه یافت.

رییس شورای اسلامی کنگان نیز در این همایش گفت: شورای اسلامی شهر آماده برگزاری چنین همایش های متقن و کاربردی است.

اکبر پاریابی گفت:همه باید برای ایجاد بستر لازم برای زندگی هدفمند تلاش کنند.

رییس پلی کلینیک بوعلی کنگان نیز اظهار داشت: در کنار مخاطراتی که زندگی مردم را دچار چالش کرده برگزاری چنین همایش هایی می تواند بخشی از این شکاف ها را از بین ببرد.

لازم به یاداوری است در فاصله کوتاهی از همایش بخشی از فعالیتهای شهرداری کنگان و پلی کلینیک بوعلی بصورت جداگانه پخش شد./ ابوذر حسین پور

IMG_1714 IMG_1719 IMG_1737 IMG_1740 IMG_1758IMG_1731

//

برچسب ها: , ,

نظرات

  1. یک روانشناس says:

    وای بر ما روانشناسان که این بابا پدر روانشناسی مملکت باشد کسی که نه مدرکش معلوم است و نه جایگاهش در بین روانشناسان! این چه پدر روانشناسی است که نامش حتی بین روانشناسان در سایت نظام روانشناسی نیست جالب اینجاست آیا از خود پرسیده ایم چرا وقتی که زندگینامه ایشان جستجو می کنیم چیزی دستگیرمان نمی شود حتی سایت رسمی هم ندارند! در جایی آمده که فارغ التحصیل از دانشگاه ییل آمریکا هستند اما در حال حاضر نه سطح علمی دارتد و نه صاحب کرسی دانشگاهی هستند! اگر این آقا پدر روانشناسی هست پس پروفسور براهنی- پروفسور عطاری- دکتر شاملو- دکتر جزایری- دکتر شکرکن و … باید چه نقشی در علم روانشناسی این مملکت داشته باشند! وقتی که نتوانیم تشخیص دهیم باید هم ایشان در دانشگاه بیایند و سطح به اصطلاح نخبگان و دانشجویان را با سخنان علمی شان ارتقا بخشند. امید به ثبت این پیام دارم که لااقل اساتید و پژوهشگران دانشگاهی برای ارتقای سطح علمی همشهریانم دعوت شوند.

  2. آرينو says:

    صحبت های ایشان فقط جنبه سرگرمی دارد
    واصلا بااین لقب وکنیه ای که به ایشان داده اید جامعه علمی کشور رازیر سوال برده اید

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن