بروز شده در : پنجشنبه 30 فروردین 1403 ساعت 10:46 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 6360
تعداد نظرات:۲ دیدگاه
تاریخ انتشار:یکشنبه 27 مهر 93 11:48 ق.ظ

نامه گلایه آمیز عضو ستاد دکتر روحانی در کنگان به استاندار

پوریا پولادی عضو ستاد انتخاباتی دکتر حسن روحانی و از جوانان اصلاح طلب جنوب استان در یادداشتی گلایه آمیز خطاب به استاندار، خواستار توجه و همت وی در خصوص وعده های دولت تدبیر و امید شد. به گزارش ثلاث و به نقل از کنگان نیوز: به نام خداوندلوح وقلم                          حقیقت نگاروجود وعدم جناب آقای سالاری […]

پوریا پولادی عضو ستاد انتخاباتی دکتر حسن روحانی و از جوانان اصلاح طلب جنوب استان در یادداشتی گلایه آمیز خطاب به استاندار، خواستار توجه و همت وی در خصوص وعده های دولت تدبیر و امید شد.

به گزارش ثلاث و به نقل از کنگان نیوز:

به نام خداوندلوح وقلم                          حقیقت نگاروجود وعدم

جناب آقای سالاری

استاندار محترم بوشهر

نخست از تمام تلاشی که در راستای تحقق سیاست ها، اهداف دولت تدبیر وامید، حقوق بر حق مردم استان بوشهر در زمینه های اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی نموده اید کمال تشکر دارم و امید است با تکیه بر ارزش ها، داشته ها و ظرفیت ها گام های بعدی را موثر بردارید.

قطعا حضرتعالی به سهم خود ارزش و اهمیت حماسه خرداد ۹۲ را میدانید و نیاز به بازگویی آن نیست، ولی اگر خط مشی سیاسیون حامی دولت و  خواست اکثریت مردم، رهایی از فجایع  موجود در مدیریت کشور و فضای مسموم درون جامعه در هشت سال دولت مهرورزی بدانیم، باید تدبیری اتخاذ کرد که مردم تغییرات، روند بهبود وضعیت و فضای سالم را بیش از پیش لمس کنند،جایز نیست با خود عقل کل پنداری، توهم خود بزرگ بینی، عدم مشورت با صاحب نظران، دید منطقه گرایی بالاترین سرمایه نظام و دولت که اعتماد مردم است را از بین ببریم و آنان را از خط مشی دولت منتخب خود نومید سازیم.

هرچند دولت تدبیر و امید در مباحث فراملی و سیاست های کلی کشور موفق بوده  ولی شوربختانه سیاست نقد پنهان وحمایت آشکار در استان بوشهر بازخورد منفی داشته است و قطار سیاست دولت از ریل خود یعنی حرکت به سوی حاکمیت عقلانی ، منحرف شده است.

ابقای مدیران بی برنامه ، بی انگیزه و غیر همفکر   در سطوح مختلف مدیریت چه هدفی را دنبال میکند؟مدیران بجا مانده از دولت قبل که انتصاب انها  نه بر اساس شایسته سالاری بلکه صرفا به دلیل همگرایی با تفکرات حاکم بوده است، مدیرانی که مردم در خرداد ۹۲ به تفکر و عملکرد آنها نه گفتند، مدیرانی که در گذشته به این تفکر حاکم آسیب رسانده اند،  بدون شک نمیتوانند این دولت را با خط  مشی مشخص همراهی کنند و به نوعی نقش آتش زیر خاکستر بازی می کنند وشایسته نیست همچنان در راس امور باشند.

هستند مدیران و فرمانداران بی انگیزه که غیبت های ۱۰ روز و ۲۰ روز در محل کار خود دارند و در جلسات شورای اداری و سفرهای مدیر کل حرفی از دولت تدبیر و امید بر زبان نمی آورند، یکی از بخشداری ها نزدیک به ۱ ماه بدون بخشدار است، شورای یک شهر منحل شده است، شورای شهر دیگر در حال انحلال و شورای  دیگر در حال فعالیت غیر قانونی است، آموزش و پرورش دو شهرستان بدون انگیزه و با سیاست های قبل در حال فعالیت هستند، مشاورین منتصب  از طرف حضرتعالی وفعالین سیاسی اجتماعی شهرستان ها مورد مشورت شما قرار نمی گیرند،اتحاد و انسجام بین فعالین نگران کننده شده  و انشقاق بین آنها بیداد میکند. در راستای برقراری تعادل و تعامل بین شهرستان ها چه اندازه توانسته اید از نیرو های توانمند آنان استفاده کنید؟ اگر فردی بر عملکرد شما انتقاد کرد و یا در مواردی ابهام داشت او را کارشکن و دلیل اعتراضش را نگرفتن پست میدانید در صورتی که باید خود را پاسخگوی اذهان عمومی بدانید.

چنانچه طرح منطقه آزاد استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی رای موافق کسب نکرد،کارنامه  عملکرد عمرانی شما در استان چه خواهد بود؟!

یکی ازعمده مشکلات استان بوشهر عدم استفاده از نیروهای توانمند در سطوح مختلف مدیریت کشوری و استانی بوده است،در این زمینه چه اقدام موثری داشته اید؟ خروجی سیاست های منابع انسانی شما در سال های آینده چند نفر مدیر خواهد بود؟ باتوجه به اینکه حضرتعالی از بدنه نفت بوده اید و روحیات آن وزارت را خوب میدانید، چند نفر مدیر نفتی در حال پرورش دارید؟ تا در هنگام عزل و نصب ها نیاز به جمع آوری و انجام طومار،لابی،بیانبه و مصاحبه نباشد! جز اینکه با سکوت و گاهی حمایت تلویحی افرادی بر مسند نشسته و زمینه رشدشان فراهم گردید که حاضر نبوده و نیستند برای موفقیت این دولت و جریان فکری حامی ان تره خورد کنند.

ظلمی که در این دولت بر مردم کنگان روا شده است در دولت قبل نشده بود، سرنوشت این شهر چون تمام کشور در دولت قبل  آبستن حوادث بوده ولی این بار با اتحاد و یکدلی در راستای اینکه سرنوشت کشور وشهرشان را بدست خود رقم بزنند و نه به دست تقدیر پا به صحنه گذاشتند، رای آنان رای به تغییر ، رای به اصلاح بوده است، خواسته مردم این شهر را  بر چه اساس نادیده گرفتید؟ چه کسی مسئول این نابسامانی است؟ هرچند عوام نیرو های ستادی را بی تقصیر نمیدانند و انگشت اتهام را سوی آنان اشاره دارند لکن این حاشیه امنیت موقتی وتا روشن شدن حقایق خواهد بود، بنابراین خود را در قبال این موج نارضایتی ها،پیامدهای منفی، یاس و نا امیدی ها، ناهماهنگی ها، عدم اتحاد و انسجام  بین سیاسیون و توده مردم مسئول دانسته و به فکر چاره باشید.

انتظار میرود به نحوی عمل کنید که مردم این دیار همچون گذشته به  تفکراعتدال و اصلاحات ، اعتماد داشته  و در اینده نزدیک شاهد استقبال آنان  از کاندیدای همفکر در انتخابات مجلس شورای اسلامی باشیم.

به امید فردای بهتر

پوریا فولادی

برچسب ها: ,

نظرات

  1. اعتدالیون says:

    عبارت “دولت و حرکت بسوی حاکمیت عقلانی” را متوجه نشدیم ؟تفکر اصلاحات واعتدال کدام است یعنی هردو یکی هستند ؟ ما که فکر می کنیم استاندار کار خودش را بلد است…

  2. َآوین says:

    واسه همینه که استان بوشهر گلستان شده ، چون کار بلد هستند لابد . چیزی که نمیبینیم کار هست ، مردم میفهمنند مردم میدانند هر چند دم نمیزنند . در جواب اعتدالیون

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن