بروز شده در : پنجشنبه 30 فروردین 1403 ساعت 10:46 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 6501
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:پنجشنبه 1 آبان 93 12:54 ب.ظ

با حضور مردم و مسئولین انجام شد:

برگزاری دومین فستیوال هنرهای رزمی دشتستان/ تجلیل از ۱۴قهرمان کشوری در برازجان+ تصاویر

اختصاصی ثلاث : به مناسبت “هفته تربیت بدنی و ورزش” دومین فستیوال هنرهای رزمی شهرستان دشتستان با حضور هیئت های ورزشی کاراته، کونگ فو، تکواندو، جودو، وشوو و … در سالن ورزشی امام خمینی (ره) شهر برازجان برگزار گردید.

رئیس اداره ورزش و جوانان در حاشیه این مراسم در گفتگو با خبرنگار ثلاث اظهار داشت: طبق هماهنگی‌های انجام شده دومین دوره فستیوال هنرهای رزمی در شهرستان دشتستان برگزار شد که به نوبه خود کار بزرگی است.

علی حاجیانی گفت: در این مراسم ۱۰۰۰ ورزشکار به همراه خانواده های آنها حضور داشتند که در نوع خود کم سابقه بود

وی افزود: متاسفانه در دشتستان در سالهای گذشته در بحث سالن های سقف کوتاه جهت استفاده ورزشهای رزمی و انفرادی کم کار شده است.

وی گفت: با توجه به اینکه جمعیت قابل توجهی از جامعه ورزش شهرستان در این رشته ها فعالیت می کنند و همچنین مدالهای فراوانی توسط این گروه از ورزشکاران طی سال کسب می شود ، می طلبد که بیش از گذشته در حوزه ورزشهای رزمی سرمایه گذاری کرد ؛ چرا که با کمترین هزینه نتایج قابل توجهی حاصل خواهد شد.

حاجیانی گفت: تفاوت ورزش های رزمی با سایر رشته های ورزشی در این است که در این ورزشها علاوه بر تامین سلامت تن و روان و خصایصی از قبیل نظم، انضباط، احترام به همنوع، قانونمندی و اعتماد به نفس؛ خودکارآمدی در رزمی کار شکل گرفته و نهادینه می شود.

در پایان این مراسم از ۱۴ قهرمان کشوری ، ۶ رئیس هیئت و۴۰ مربی فعال در رشته های رزمی تقدیر شد.

 

دومین فستیوال هنرهای رزمی دشتستان دومین فستیوال هنرهای رزمی دشتستان دومین فستیوال هنرهای رزمی دشتستان دومین فستیوال هنرهای رزمی دشتستان دومین فستیوال هنرهای رزمی دشتستان دومین فستیوال هنرهای رزمی دشتستان دومین فستیوال هنرهای رزمی دشتستان دومین فستیوال هنرهای رزمی دشتستان دومین فستیوال هنرهای رزمی دشتستان

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن