بروز شده در : چهارشنبه 29 شهریور 1402 ساعت 11:07 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 6514
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:پنجشنبه 1 آبان 93 4:27 ب.ظ

دور رفت لیگ در منطقه جنوب

بوشهر باشکست کرمان صدرنشین لیگ بیس‌بال شد

ثلاث : در آخرین روز از دور رفت رقابت های لیگ بیس بال در منطقه جنوب که در ورزشگاه شهید سلیمی کیا شهرستان کرمان جریان دارد ، نماینده بوشهر با برتری مقابل میزبان در صدر جدول قرار گرفت.

به گزارش  ثلاث و به نقل از روابط عمومی فدراسیون انجمن های ورزشی ، پیش از این بازی نماینده کرمان با مربیگری مهدی بهرام پور و بوشهر با هدایت سیدعلی امامزاده ای صاحب دو پیروزی متوالی شده بودند.
تیم بوشهر روز شنبه مقابل کرمان با حساب ۱۵ بر ۱۲ پیروز شدتا به این ترتیب در صدر جدول بایستد . در آخرین بازی دور رفت امروز اصفهان با کیش پیکار می کنند.
براساس این گزارش ، در نخستین روز این رقابتها تیم بوشهر توانست با نتیجه ۱۶ بر ۱ مقابل کیش به پیروزی برسد. این بازی در پایان اینینگ ۵ به اتمام رسید.در دومین مسابقه تیم کرمان به مصاف نماینده اصفهان رفت که میزبان با نتیجه ۲۱ بر ۶ توانست حریف خود را در پایان اینینگ ۷ شکست دهد.
اما در دومین روز تیم بوشهر با حساب ۱۳بر۴ برابر اصفهان پیروز شد و کرمان ۲۸بر۱۰ مقابل کیش صاحب برتری شد.قابل ذکر است کیوان صفاییان سرپرست برگزاری این دوره از مسابقات است و نیما باقری نیا مسئولیت کمیته تشریفات را عهده دار می باشد. همچنین محمد حسین شاه محمودی ، حمید رضا مایلی ، سعید موحدیان ، علیرضا اعرابی ، محسن احمدی و عبدالرضا مایلی نیز داوران این دور از مسابقات هستند.
گفتنی است دور رفت لیگ منطقه شمال چندی پیش در سمنان برگزار شد که تیم گیلان در صدر این منطقه ایستاد.
شایان ذکر است در پایان مرحله برگشت، دو تیم برتر منطقه شمال و دو تیم نخست منطقه جنوب به مرحله نیمه نهایی لیگ بیس بال کشور راه خواهند یافت.

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن