بروز شده در : دوشنبه 3 اردیبهشت 1403 ساعت 10:40 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 6519
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:پنجشنبه 1 آبان 93 5:47 ب.ظ

بهداشت عسلویه راه اندازی می شود

ثلاث:رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر از صدور مجوز راه‌اندازی شبکه بهداشت شهرستان عسلویه توسط وزارت بهداشت خبر داد. به گزارش ثلاث،علیرضا رئیسی ظهر امروز در دیدار با مسئولان شهرستان عسلویه اظهار داشت: رشد شاخص‌های بهداشتی در شهرستان‌های مختلف استان بوشهر در دستور کار قرار دارد و برای این مهم اهتمام می‌ورزیم. وی با تاکید بر […]

ثلاث:رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر از صدور مجوز راه‌اندازی شبکه بهداشت شهرستان عسلویه توسط وزارت بهداشت خبر داد.
به گزارش ثلاث،علیرضا رئیسی ظهر امروز در دیدار با مسئولان شهرستان عسلویه اظهار داشت: رشد شاخص‌های بهداشتی در شهرستان‌های مختلف استان بوشهر در دستور کار قرار دارد و برای این مهم اهتمام می‌ورزیم.

وی با تاکید بر لزوم رفع مشکلات بهداشتی و درمانی در عسلویه افزود: ما از همین آب و خاک هستیم و باید با همکاری و همدلی و همیاری مشکلات همدیگر را شناسایی و راهکارهایی را برای حل این مشکلات بیندیشیم و این جز با درایت و هم‌اندیشی و مشورت و رایزنی همدیگر در حوزه بهداشت و درمان حاصل نخواهد شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر خاطرنشان کرد: مشکلاتی همچون آلودگی محیط زیست و همچنین به خدمت گرفتن نیروهای متخصص و بومی در سطح شهرستان و مراکز بهداشتی درمانی و نداشتن پزشک و کمبود پزشک در مراکز عسلویه و سایر مناطق تحت پوشش مرکز بهداشتی درمانی جز با همکاری و همدلی  میسر نخواهد شد.

رئیسی تصریح کرد: در آینده‌ای نزدیک برای ساخت شبکه بهداشت در شهر عسلویه اقدام خواهیم کرد و مجوز آن را نیز گرفته‌ایم و چارت تشکیلاتی آن نیز مشخص است.

وی یادآور شد: افتخار بزرگی است که ما بتوانیم افراد بومی از این شهرستان را در شبکه و مراکز تحت پوشش چه شهری و چه روستایی به خدمت بگیریم و از آنها در خدمت‌رسانی به مردم محروم منطقه استفاده کنیم.

این مسئول بیان کرد: ما در سطح کل کشور با کمبود پزشک مواجه هستیم و برای جذب نیروی انسانی و پزشک هر اقدامی حاضریم انجام بدهیم و البته تحقق این امر جز با فراهم آوردن شرایط اسکان و امکانات رفاهی و زندگی آنان مهیا نخواهد شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر از صدور مجوز راه‌اندازی شبکه بهداشت شهرستان عسلویه توسط وزارت بهداشت خبر داد و گفت: با پیگیری صورت گرفته، توانسته‌ایم مجوز شبکه بهداشت عسلویه را از وزارت بهداشت و مستقل شدن و مجزا شدن سیستم شبکه و مدیریت را بگیریم.

این مسئول در پایان یادآور شد: امیدواریم بتوانیم عملیات ساخت و ساز ساختمان شبکه را آغاز و در ماه‌های آینده شاهد شروع به کار شبکه بهداشت و جذب نیروی انسانی و پزشک باشیم.

منبع: فارس
برچسب ها: ,

اخبار مرتبط

  • مطلب مرتبطی پیدا نشد.

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن