بروز شده در : چهارشنبه 8 فروردین 1403 ساعت 11:34 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 6804
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:دوشنبه 5 آبان 93 3:57 ب.ظ

آمادگی اسپانسر ایتالیایی برای حق‌پخش لیگ

به گزارش ثلاث و به نقل از تهران پرس ,به نقل از تسنیم، علی کفاشیان در خصوص نشست خود با اعضای کمیته فنی و کارلوس کی‌روش گفت: با توجه به اینکه یکی از بند‌های قراردادهای سرمربی تیم ملی ایران نظارت بر تیم‌های پایه است، کی‌روش در این نشست حضور داشت و اعلام کرد که هر […]

به گزارش ثلاث و به نقل از تهران پرس ,به نقل از تسنیم، علی کفاشیان در خصوص نشست خود با اعضای کمیته فنی و کارلوس کی‌روش گفت: با توجه به اینکه یکی از بند‌های قراردادهای سرمربی تیم ملی ایران نظارت بر تیم‌های پایه است، کی‌روش در این نشست حضور داشت و اعلام کرد که هر فردی به عنوان سرمربی تیم امید فعالیت می‌کند باید با برنامه‌ریزی دقیق پیش برود تا موفق باشد.

وی افزود: باید به کادری که انتخاب می‌کنیم اعتماد کرده و فرصت دهیم. همه ما باید دست به دست هم دهیم تا کادر فنی امید برنامه‌های خود را اجرا کند و نباید خللی در روند تمرینات و برنامه‌های تدارکاتی این تیم ایجاد شود.

رئیس فدراسیون فوتبال خاطرنشان کرد: نظرات کی‌روش را شنیده‌ایم و منتظریم وینگادا به ایران بیاید و نظرات خود را اعلام کند تا در نهایت پس از تصمیم گیری کمیته فنی و توسعه، هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال تصمیم نهایی را بگیرد.

کفاشیان در ادامه درباره حضور رئیس فدراسیون فوتبال ایتالیا در تهران عنوان کرد: نشست بسیار خوبی را با آنها برگزار کردیم و رئیس فدراسیون ایتالیا علاقه زیادی به اجرایی شدن این تفاهم‌نامه از خود نشان داد. از دیگر نکات مهم و قابل توجه نشست روز گذشته ، اطلاع آنها از وضعیت حق پخش تلویزیونی مسابقات لیگ ایران بود.

وی تصریح کرد: زمانی که مسئولان فدراسیون ایتالیا متوجه شدند مبلغ حق پخش صدا و سیما ایران ۷ میلیون دلار است، تعجب کردند. تاوکیو اعلام کرد که حق پخش تلویزیونی برای لیگ ایتالیا (سری A) یک میلیارد دلار است. البته وی تاکید کرد فدراسیون فوتبال ایتالیا درآمدی حدود ۱۶۰ میلیون دلار در یک سال دارد که ۵۰ میلیون دلار آن از دولت و حدود ۶۰ میلیون دلار آن از پخش مسابقات تیم‌های ملی آنها است و مابقی نیز از طریق اسپانسر ها تامین می‌شود.

رئیس فدراسیون فوتبال ادامه داد: تاوکیو در نشست شب گذشته نیز به این موضوع اشاره کرد که اسپانسری وجود دارد تا حق پخش بازی‌های لیگ ایران را خریداری کند و اکنون منتظر ارسال ایمیل از سوی اسپانسر ایتالیایی هستیم.

کفاشیان گفت: مسئولان فدراسیون ایتالیا معتقدند با این مبلغ کم نمی‌توان به سوی حرفه‌ای شدن پیش رفت و باید شرایط برای ایجاد رقابت‌های لیگ در سطح حرفه‌ای فراهم شود. اگر حق پخش داده نشود، برگزاری لیگ هیچ معنایی ندارد و جای تعجب است که در ایران چطور تیم‌ها تا این حد پیش رفته و مسابقات خود را برگزار کرده‌اند.

وی گفت: رئیس فدراسیون ایتالیا به همراه هیئت خود با سازمان لیگ نیز جلساتی را برگزار می‌کند و در نشست امروز قرار است تا زمینه حضور مربیان ایرانی در این کشور برای دوره‌های آموزشی فراهم شود و به عنوان کارآموز در کنار مربیان با تجربه و زبده ایتالیایی دوره ببینند. همچنین قرار شد با کارخانه‌ای که آخرین تکنولوژی چمن مصنوعی را در اختیار دارد، وارد مذاکره شده و برای ایران رایزنی کنند تا بتوانیم با در اختیار داشتن این تکنولوژی زیر ساخت‌های فوتبال ایران را تا حدودی مهیا کنیم.

رئیس فدراسیون فوتبال خاطرنشان کرد: قرار شد در بخش آکادمی و مربیان پایه، استعدادیاب‌های خود را به ایران اعزام کنند تا مربیان ما در کنار آنها تجربه کسب کرده و در فوتبال پایه بتوانیم موفق‌تر از گذشته باشیم.

کفاشیان در پایان گفت: همانطور که روز گذشته در نشست با رئیس فدراسیون فوتبال ایتالیا عنوان شد، گروهی از استعدایاب‌های زبده به سرپرستی یکی از پیشکسوتان مطرح ایتالیا در حال فعالیت در این کشور هستند که قرار است در آینده‌ای نزدیک برای آموزش به ایران بیاید. ضمن اینکه این کشور از مربیان خوب در بخش بانوان بهره می‌برد که قرار است با حضور در ایران د رکنار مربیان ایرانی قرار گرفته تا فوتبال بانوان نیز از مربیانی برجسته این کشور بهره لازم را ببرد.

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن