بروز شده در : پنجشنبه 30 فروردین 1403 ساعت 10:46 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 6839
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:چهارشنبه 7 آبان 93 11:57 ق.ظ

استعدادیابی پیام نور جنوب استان در رشته های والیبال و فوتسال انجام شد

به گزارش ثلاث و به نقل از روابط عمومی پیام نور کنگان، با همت سید عادل میری مسئول تربیت بدنی پیام نور استان بوشهر، یک دوره استعدادیابی میان ورزشکاران رشته های فوتسال و والیبال دانشگاه های پیام نور استان بوشهر در حال انجام است. برنامه استعدادیابی از دانشجویان پیام نور استان امروز چهارشنبه در سالن […]

به گزارش ثلاث و به نقل از روابط عمومی پیام نور کنگان، با همت سید عادل میری مسئول تربیت بدنی پیام نور استان بوشهر، یک دوره استعدادیابی میان ورزشکاران رشته های فوتسال و والیبال دانشگاه های پیام نور استان بوشهر در حال انجام است.

برنامه استعدادیابی از دانشجویان پیام نور استان امروز چهارشنبه در سالن ورزشی مرکز پیام نور کنگان با دعوت از مربیان استعداد یاب یعنی آقایان داهی در فوتسال و احمدیان در والیبال، با گرفتن تست از دانشجویان پیام نور شهرستان های دیر، کنگان و جم خاتمه یافت.

با پایان گزینش دانشجویان پیام نور استان در رشته های فوتسال و والیبال ، تیمی با عنوان منتخب پیام نور استان تشکیل خواهد شد.در

منتخب پیام نور استان بوشهر در تاریخ ۱۷ آذر در رشته والیبال و در ۲۴ آذر در رشته فوتسال به مصاف تیم های منتخب دانشگاه خلیج فارس، دانشگاه علوم پزشکی، منتخب علمی کاربردی استان و منتخب دانشگاه آزاد خواهد رفت.

این مسابقات به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر انجام می شود.

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن