بروز شده در : چهارشنبه 8 فروردین 1403 ساعت 11:34 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 6841
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:چهارشنبه 7 آبان 93 5:13 ب.ظ

عزاداری کودکان کنگانی؛

کودکان کنگانی میزبان محفل شور و عشق + تصاویر

اختصاصی ثلاث : کودکان عزادار کنگانی صبح امروز با گردهمایی در حسینیه سیدالشهدا حسین آباد مراسم عزاداری زیبایی را برگزار کردند.

به گزارش ثلاث، خوشبختانه شاهدیم که شور محرم سال به سال دایره خود را بزرگ تر از گذشته می کند و هر سال این شور گروه های جدیدتری را در خود می بیند.

اشاعه فرهنگ محرم از جمله برنامه هاییست که متولیان نباید از ان غافل شوند.

یکی از مکان هایی که می تواند فرهنگ محرم را اشاعه دهد و نهادینه سازد، مدارس هستند. مدارس می توانند کودکان را از همین سن کم با این فرهنگ عظیم آشنا ساخته و آنها را برای این نوع زندگی در آینده آماده کنند.

آموزشگاه پسرانه شاهد کنگان یکی از مدارسی است که در محرم امسال به اتفاق دانش آموزان خود با حضور در یکی از حسینیه های بندر کنگان اقدام به عزاداری نمودند.
مدیر آموزشگاه پسرانه شاهد در این خصوص به خبرنگار ثلاث گفت: در روز چهارشنبه به اتفاق دانش آموزان و همکارانمان جهت عزاداری به حسینیه سیدالشهداء محله حسین آباد رفتیم.

ماهری افزود: ابتدا دو نفر از دانش آموزان به نوحه خوانی پرداختند و سپس کمیل رستمی از معلمین آموزشگاه نوحه سرایی کرد.

وی خاطرنشان کرد: هدف ازبرگزاری این مراسم در حسینیه، آشنایی دانش آموزان با مکان های مذهبی و تحکیم اندیشه دینی و مذهبی درآنان بود که به حول و قوه الهی بسیار تاثیرگذار بود و حضور دانش آموزان جلوه خاصی داشت .

مدیر آموزشگاه شاهد ادامه داد: با توجه به هجمه دشمن در زمینه فرهنگی، هوشیاری و مقابله جدی همگان را می طلبد و آموزشگاه شاهد نیز باتوجه به رسالت ذاتی خویش که ازاسناد بالادستی از جمله سند تحول بنیادین و منویات مقام معظم رهبری سرچشمه می گیرد، به سهم خود اقدام به این حرکت خود جوش نمود که ان شاءالله مورد رضایت خداوند قادر و متعال قرار گیرد.

ماهری گفت: در این برنامه، فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان ، حجت الاسلام قاسمی مسئول طرح صالحین(تعلیم وتربیت)ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان، محمد پور معاونت محترم پرورشی و تربیت بدنی آموزش وپرورش به همراه جمعی از پرسنل اداره آموزش و پرورش، خلیل غلامی ازاعضا، محترم شورای اسلامی شهر کنگان جناب آقای منصورحیدری و جناب آقای مختار خلیلی رئیس ونائب رئیس محترم انجمن اولیلء و مربیان بودند . جا دارد ازهمه این بزرگواران به ویژه مدیریت محترم آموزش و پرورش جناب آقای محیسن و پرسنل زحمت کش آموزشگاه و مدیریت سایت ثلاث که همراه و مددکار ما بودند کمال تشکر به عمل آید.

عکس : سعید صفایی
عزاداری کودکان کنگانی عزاداری کودکان کنگانی عزاداری کودکان کنگانی عزاداری کودکان کنگانی عزاداری کودکان کنگانی عزاداری کودکان کنگانی عزاداری کودکان کنگانی عزاداری کودکان کنگانی عزاداری کودکان کنگانی عزاداری کودکان کنگانی عزاداری کودکان کنگانی عزاداری کودکان کنگانی عزاداری کودکان کنگانی عزاداری کودکان کنگانی عزاداری کودکان کنگانی عزاداری کودکان کنگانی عزاداری کودکان کنگانی عزاداری کودکان کنگانی عزاداری کودکان کنگانی عزاداری کودکان کنگانی

 

 

——-

 

عکس: مهدی روزبازار

 

 

امیر حسن صفایی

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن