بروز شده در : چهارشنبه 8 فروردین 1403 ساعت 11:34 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 7615
تعداد نظرات:۱۷ دیدگاه
تاریخ انتشار:یکشنبه 18 آبان 93 6:11 ب.ظ

به همت هیئت فوتبال؛

برگزاری اولین دوره مربیگری فوتبال بانوان در کنگان+ تصاویر

به گزارش ثلاث ؛ رئیس هیئت فوتبال شهرستان کنگان در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت: کلاس مربیگیری استعدادیابی درجه D بانوان برای اولین بار در شهرستان کنگان از آبان ماه آغاز شده و همچنان ادامه دارد.

به گزارش ثلاث ؛ رئیس هیئت فوتبال شهرستان کنگان در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت: کلاس مربیگیری استعدادیابی درجه D بانوان برای اولین بار در شهرستان کنگان از آبان ماه آغاز شده و همچنان ادامه دارد.

عبدالله زائری گفت: در این دوره آموزشی که تا ۲۰ آبان ماه ادامه دارد مربیانی از شهرهای بوشهر، آبپخش، برازجان، کازرون، فیروزآباد، کنگان و سیراف حضور دارند و زیر نظر خانم خاتون طهمورثی از مربیان فدراسیون فوتبال و با همکاری خانم خلیفه از هیئت فوتبال استان آموزش می بینند.

وی افزود:به دلیل اینکه این دوره مربیگیری برای دومین بار در سطح استان برگزار می شود، تعداد زیادی از بانوان از آن استقبال کرده اند.

وی با بیان اینکه کلاس ها در دو نوبت صبح و عصر برگزار می شود گفت: کلاس های تئوری این دوره در خانه معلم و عملی آن نیز در زمین چمن شهید فرحی کنگان برگزار می گردد.

زائری گفت: این دوره با تلاش هیئت فوتبال شهرستان کنگان و کمیته آموزش (عبدالستار بحرینی) و با همکاری هیئت فوتبال استان(نجفی)، کمبته آموزش استان(آزاده فرد)، فرمانداری، شورای اسلامی و شهرداری بندر کنگان، بخشداری مرکزی و اداره ورزش و جوانان برگزار شده است.

خاتون طهمورثی نیز در این خصوص به خبرنگار ثلاث گفت: دوره در حال برگزاری، دوره مربیگیری مقدماتی ۵ روزه و شامل حرکات ورزشی عملی و کلاس های تئوری است . طهمورثی ازسال ۸۲ تا کنون مدرس کلاس های مربیگیری با مدرک A آسیایی است.

در این دوره حرکاتی نظیر شوت، پاس، دریبل و… به مربیان آموزش داده می شود.

اختتامیه این دوره روز دوشنبه است.

عکاس : سعید صفایی

گزارش : مهدی روزبازار

 

Image_2

فوتبال بانوان کنگان فوتبال بانوان کنگان فوتبال بانوان کنگان فوتبال بانوان کنگان فوتبال بانوان کنگان فوتبال بانوان کنگان فوتبال بانوان کنگان فوتبال بانوان کنگان فوتبال بانوان کنگان فوتبال بانوان کنگان

برچسب ها:

اخبار مرتبط

  • مطلب مرتبطی پیدا نشد.

نظرات

  1. دینا says:

    ورزشی دیگه نبود ……‌‌

  2. نوجوان ایرانجوانی says:

    سلام
    چرا از انصراف تیم خوب نوجوانان ایرانجوان از مسابقات لیگ برتر نوجوانان استان بدلیل مشکلات مالی و عدم حمایت مسوولین مطلبی نمی نویسید میتوانید از آقایان عزیزیا و صداقت بپرسید

  3. اکبر علی زاده says:

    سلام مطلب بسیار زیبایی در وبلاگ ورزشی وحدت بنک در مورد انصراف ایرانجوان و فوتبال کنگان زده لطفا دیدن کنید و از مطلب خوبشون در این سایت استفاده کنید

  4. ناشناس says:

    اشکال نداره که انصراف داید تیم شاهین بوشهر به دلیل مشکلات مالی انصراف داد شما که عددی نیستید

  5. مهدی says:

    واقعا عکسای خوبی بود فهمیدیم بانوان هم هستن

  6. مهدی says:

    واقعا خسه نباشی اقای صفایی

  7. فرشته says:

    والیبال هم هست.

  8. فوتبالی says:

    دلتون خوشه شرکت کننده ها همش از شهرهای دیگه بودن.ما بازیکن و تیم نداریم مربی میخوایم چکار.بازی پوله تو هیات.یه کلاهبردار تو هیات هست که ۱۵ میلیون از مسئول تیم پاسارگاد تو جیب زده بند خدا.

  9. مرضیه قنبری says:

    از زحمات هییت فوتبال بانوان کنگان به خصوص خانم {عمله}و خانم{خلیفه} که بهترین آموزش های فوتبال را به ما آموختن و استاد بزرگ خانم طحمورسی خالصانه ممنونم

  10. کنگانی says:

    متاسفانه درهیات ما غیربومی پرورش میدن ،ازنایبش گرفته که غیر بومی است .توقع دارید مربی بومی باشه . خانم چون خودش غیربومیه همه غیر بومی ها رو تشویق وترغیب به شرکت درکلاس میکنه و هیچ اطلاع رسانی از سوی هیات صورت نمیگیرد . ازماست که برماست

  11. فوتسالی says:

    واقعادست خانم عمله دردنکنه صادقاته برای فوتسال کنگان کارمیکنه خداقوت

  12. فوتبالی says:

    سلام واقعادست خانم عمله دردنکنه یه دلسوزفوتسال وبااخلاق انشاالله درهمه ی مراحل زندگیش موفق باشه

  13. مهرگان says:

    دوستان صلوات بفرستید تا بریم خونه هامون

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن