بروز شده در : چهارشنبه 29 شهریور 1402 ساعت 11:07 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 7978
تعداد نظرات:۱۲ دیدگاه
تاریخ انتشار:شنبه 1 آذر 93 8:22 ب.ظ

در دستور کار قرار گرفت

جلوگیری از عرضه قلیان میوه ای در پارک های کنگان

ثلاث- تشدید فرایند نظارت و نحوه برخورد قانونی با متخلفین بهداشتی و اصلاح قانون ماده ۱۳ در دستور کار قرار گرفت.

به گزارش ثلاث و به نقل از روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان کنگان، جلسه هم اندیشی نحوه برخورد با متخلفین بهداشتی با حضور دادستان عمومی انقلاب اسلامی شهرستان کنگان، فرماندهی پلیس اطلاعات، فرماندهی، انتظامی شهرستان، ریاست شبکه بهداشت و درمان ومعاون بهداشتی وکلیه کارشناسان بهداشت محیط صبح امروز در دفتر ریاست شبکه بهداشت برگزار شد.

در ابتدا زینب حسینی ریاست شبکه بهداشت و درمان شهرستان حسینی ضمن عرض خیر مقدم و تشکر از دادستان و نیروی انتظامی، به تشریح برنامه های شبکه بهداشت در این خصوص و مشکلات پیش رو توضیحاتی ارائه نمود.

قلیان

سپس آقای میرحاجی معاون بهداشتی شبکه بهداشت و درمان درخصوص برخی مسائل بهداشتی از جمله مشکلات ناشی از استفاده از کودهای مرغی در زمین کشاورزی مطالبی ارائه کرد.

در ادامه جلسه اسماعیلی کارشناس و مسئول بهداشت محیط شبکه کنگان در خصوص قانون مواد خوردنی، قانون اصلاح ماده ۱۳ قانون مواد خوردنی و آئین نامه جدید و دستور العمل های جدید و ماده ۶۸۸ قانون مجازات اسلامی و اقدامات صورت گرفته در خصوص این موضوع و برخی مشکلات پیش رو و انتظارات از دادستانی و نیروی انتظامی مطالبی ارائه نمود.

سپس شعبان کاویان پور دادستان عمومی انقلاب کنگان در خصوص حساسیت مسائل بهداشتی و لزوم جدیت در برخورد ها و اختیارات مناسبی که در خصوص قانون ماده ۱۳ به شبکه بهداشت داده شده و مناسب بودن آئین نامه مطالبی ارائه نموده و مجددا تاکید نمود که در چارچوب قانون کمافی السابق با شبکه بهداشت همکاری خواهند داشت.

در ادامه سرگرد قربانی فرماندهی پلیس اطلاعات انتظامی کنگان در خصوص مشکلات بهداشتی از جمله عرضه قلیان در پارک ها و اماکن عمومی و آمادگی در خصوص هر گونه همکاری با شبکه بهداشت در چارچوب قانون مطالبی ارائه نمود.

این جلسه مصواتی نیز داشت

نظرات

  1. دینا says:

    اگه میتونین جلو شیشه؛ تریاک و امثال اینارو بگیرین؛؛؛؛ ک تموم جوووووونا گرفتارش شدن……قلیون میوه ای ک دیگه ماده و تبصره و حساب کتاب نمیخاد…….‌مواد رو جمع کنین؛ نه قلیون میوه ای..

  2. مختار says:

    جلوی قلیونا رو بگیرید.دخترا هم دارن معتاد میشن..

    چون ۵۰% قلیونیا رو دختر خانوما تشکیل میدن

  3. حمید says:

    اگه شد یه فکری هم به حال این گداهای خیابونی کنید، تا کی باید تو خیابون و کوچه ها ول برای خودشون بگردند ؟؟

    به جای این همه سختگیری به قلیون میوه ای، یکم هم به مواد مخدر هم سختگیری کنید. اگر قلیون میوه ای ممنوع هست پس چرا هر روز شاهد یک مغازه جدید با محصولات تنباکو میوه ای و سایر آن هستیم ؟؟ وجود این مغازه ها ایرادی ندارند ؟؟

    از مسئولین انتظامی تقاضا داریم نسبت به آسایش و امنیت شهرستان بیشتر همت کنند، شهر کنگان خیلی نا امن شده.

    از مسئول بهداشت شهرستان این سوال رو دارم، تا الان چند برنامه آموزشی در سطح شهرستان برای مردم برگزار کرده اند ؟؟

    نقش شبکه بهداشت در سطح شهرستان خیلی خیلی کمرنگ هست.

  4. max says:

    دستشون دردنکنه. واقعا کاری خوبی میکنند

  5. safa512 says:

    دود قلیان کجا و دود فلرهای عزیزتر از جان کجا!

  6. جنوب کنگان says:

    با سلام یه کاری برای معتادای که دارن روز به روز بیشتر میشن روزی یکی یه طرف خیابون مرده انجام بدین بعد بیایین جلو قلیونها رو بگیرید از پخش شدن مواد مخدر در کنگان بکیرید بعد بیاید جلو قلیون بگیرید

  7. ناشناس says:

    انگار همه فراموش کردن که چنتا عمده فروشی قلیان و تنباکو در کنگان داریم..خیلی خندم میگیره

  8. با سلام خدمت مسئولین بزرگوار که در این زمینه زحماتی را به ارج گذاشته اند….. جای سخن باز کردن در این مکان نیست… اما اگر شما بزرگواران منطقه ی امن یک جوان را سلب کنید از لحاظ روانشاسی این جوان بزرگوار منطقه ی امنش را در خرابه ها دایر می کند این از زاویه یک….از زاویه دوم اگر این جوان در این مکان با قلیان آشنایی پیدا کرده بود و استفاده می کرد فردا روز در آن خرابه با نسخه های بالاتر آشنا می شود و باقی قضیه …. من نمی خواهم موارد دیگر را ذکر کنم، ولی خب برای این کار شما ها گفته اید برای جمع آوری قلیان ها طبق قانون بر خورد می کنید ولی اگر مرد بودید و به جای پاک کردن صورت مسئله، برای جوانان منطقه مان در عسلویه بیگانگان شغلی پیدا می کردید باز هم آیا سر گذشتشان اینچنین بود؟؟ به امید روزی که بدانیم چه می کنیم…

  9. شکر says:

    به به یک دفعه با شهرداری تماس گرفتم و قضیه قلیون پارکها رو گفتم بعد در جوابم گفتن تو کجای کشور قلیون رو جمع کردن که ما جمع کنیم همه جا هست کنگان هم هست.اینم جوابشون

  10. بی نام says:

    با سلام خیلی هم خوب جمعش کنید.ولی خدا وکیلی چند بار دیدید که الانا کسی رو به جرم فروش مواد در کنگان بگیرند؟ خدا شاهده طرف خیلی راحت تو کوچه ها با موتور میگشت و به مشتریاش میداد.مواد مخدر آزاد شده دیگه کسی حرفشم نمیزنه ولی قلیون الان شده جرم؟

  11. بی نام says:

    ها والا جمعش کنید به جاش قلیون برازجونی بزاریدا چیه ای میوه ایا.

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن