بروز شده در : پنجشنبه 30 فروردین 1403 ساعت 10:46 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 804
تعداد نظرات:۱۰ دیدگاه
تاریخ انتشار:یکشنبه 18 خرداد 93 3:09 ب.ظ

با حکم مدیرعامل شرکت ملی نفت/

مهدی یوسفی به عنوان مدیرعامل جدید منطقه ویژه پارس معرفی شد

ثلاث-  منطقه ویژه اقتصادی و انرژی پارس یکی از مهمترین نقاط هدف استان بوشهر برای استفاده از ظرفیت‌های نفت و گاز کشور است که مدیرعامل این منطقه می‌تواند نقشی بسیار مهم در تحقق بخشیدن به خواسته‌های مردم داشته باشد. از مهمترین خواسته‌های استان بوشهر از نفت و گاز، ایجاد اشتغال و همچنین توسعه محیط پیرامونی […]

ثلاث-  منطقه ویژه اقتصادی و انرژی پارس یکی از مهمترین نقاط هدف استان بوشهر برای استفاده از ظرفیت‌های نفت و گاز کشور است که مدیرعامل این منطقه می‌تواند نقشی بسیار مهم در تحقق بخشیدن به خواسته‌های مردم داشته باشد.

از مهمترین خواسته‌های استان بوشهر از نفت و گاز، ایجاد اشتغال و همچنین توسعه محیط پیرامونی صنایع و کمک به توسعه زیرساخت‌های استان است که تاکنون این مهم به خوبی محقق نشده است.

پس از پایان ماموریت مسعود نصوری در مدیریت منطقه ویژه اقتصادی و انرژی پارس و درخواست وی برای عدم تمدید این ماموریت، گمانه‌زنی‌های بسیاری برای تعیین مدیر جدید این منطقه به گوش می‌رسید و گزینه‌های مختلفی مطرح می‌شد.

یکی از مهمترین موضوعاتی که باعث ایجاد نگرانی در بین مردم استان بوشهر می‌شد، انتصاب یک مدیر غیربومی در این منطقه بود که اغلب افرادی که مطرح می‌شدند در این دسته قرار می‌گرفتند.

اما بر خلاف گمانه‌زنی‌ها، با حکم معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران، مهدی یوسفی که از نیروهای توانمند و بومی استان بوشهر است به عنوان مدیرعامل جدید منطقه ویژه پارس معرفی شد.

مدیرعامل جدید منطقه ویژه پارس در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: امیدواریم بتوانیم به عنوان خادم مردم در این منطقه، خدمات مناسبی را ارائه دهیم تا هم شاهد توسعه صنایع در این منطقه باشیم و هم بتوانیم خدمتگزار مردم استان باشیم.

مهدی یوسفی به نقش بسیار مهم پارس جنوبی در اقتصاد و تولید و اشتغال کشور اشاره کرد و بیان داشت: روز سه‌شنبه هفته جاری مراسم معارفه برگزار خواهد شد.

لازم به ذکر است که مهدی یوسفی مدیر منطقه شرکت نفت و گاز پارس به عنوان مدیرعامل جدید منطقه ویژه پارس جایگزین مسعود نصوری خواهد شد.

” حال باید دید این نیروی بومی تا چه حد می تواند برای استان بوشهر و خصوصا جنوب استان که پارس جنوبی و آلاینده هایش در آن مستقر هستند موثر باشدد.”

برچسب ها:

اخبار مرتبط

  • مطلب مرتبطی پیدا نشد.

نظرات

  1. سلام ان شا الله تاثیر گذار خواهد بود

  2. سیراف says:

    خسته نباشید مجموعه خوب سایت ثلاث….واقعا نگران این بودم که یک نیروی غیر بومی جایگزین شود…بسیار خوشحال شدم…از زحمات مهندس نصوری هم متشکریم که برای جوانان استان زحمات بسیاری کشیدن.واقعا اداره ی کار منطقه ویژه برای بچه های بومی زحمت زیادی می کشد هر چند جاهایی اندک خلاف قانون هایی مشاهده می شود، ولی طبیعیست که مقداری هم اشکال وارد باشد. اما در کل واقعا خیلی برای جوانان استان خوب است….برای مدیر جدید آرزوی موفقیت دارم.

  3. حسین says:

    حالا چه بومی باشدچه غیربومی برای مافرقی نمی کنه باید بندپ راداشته باشی تابتوانی مشغول کاربشی

  4. حسین says:

    برای برازجانی ها اره

  5. امين16 says:

    بند پ محکمترین بندیست که پاره نخواهد شد………………………

  6. سلام
    انشالله که مثل مسئولین قبل که فقط وعده میدادند نباشد و بتواند پرسنل بومی استان را سر کار ببرد
    انشالله بتواند پارتی بازی را کنار بگذارد و استعداد ها را سرکار ببرد تا مفید باشند نه پارتی دار و بی سواد که فقط ضرر بدهند
    برای ایشان آرزوی موفقیت می کنم در حالتی که فکر پرسنل بومی باشد و اگر می خواهد مثل مسئولین قبل باشد آرزوی موفقیت نمی کنم

  7. mh says:

    همه مدیران قبلی بومی ها و استعداد ها رو سر کار بردن ( گذاشتن )

  8. mh says:

    شما بگو کی پارتیت بوده تا بعد جوابتو بدم حاجی

  9. شهروند says:

    ای مردم کنگون
    مگه کمبود مرد داشتیم که یک بوشهری بیاد مدیر عامل منطقه ویژه باشه چرا خوده کنگونی مدیر عامل نباشه چرااااااااااااااااااا؟

    ———-

    ثلاث- کاربر گرامی قسمت انتهایی نظر شما حذف شد.
    مدیر عامل منطقه ویژه اهل دشتستان است.

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن