بروز شده در : چهارشنبه 8 فروردین 1403 ساعت 11:34 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 8084
تعداد نظرات:۲ دیدگاه
تاریخ انتشار:چهارشنبه 5 آذر 93 9:24 ب.ظ

بخشدار مرکزی خبر داد:

تخصیص اعتبار ۴۰ میلیاردی به روستاهای لاورده و لاورگل

ثلاث- ۴ میلیارد و هشتصد میلیون تومان صرف پروژه آبرسانی و طرح های هادی به روستاهای لاورگل و لاورده می شود .

به گزارش ثلاث بخشدار مرکزی از طرح های عمرانی در روستاهای لاور گل و لاورده بازدید و از نزدیک در جریان مشکلات روستاها قرار گرفت .
در این بازدید که اعضاء شورای اسلامی روستا و دهیار نیز حضور داشتند تعدادی از اهالی روستا نیز طی ملاقات با بخشدار مشکلات و دغدغه های خود را مطرح نمودند .
بخشدار مرکزی کنگان هدف از این بازدید را رسیدگی به مشکلات اجرای طرح هادی روستایی و آبرسانی به روستاهای مذکور عنوان کرد و گفت: اعتبار طرح آبرسانی به این مناطق بالغ بر ۴ میلیارد و سیصد میلیون تومان از محلهای مختلف می باشد .
عباس بشی گفت: مبلغ ۲۵۰ میلیون تومان برای اجرای بخشی از طرح هادی روستای لاورگل و مبلغ ۲۵۰ میلیون تومان نیز برای اجرای بخشی از طرح هادی روستای لاورده اختصاص داده شده است .
بشی خاطر نشان کرد: در توزیع اعتبارات اولویت به ساخت مسیر مشکل دار روستاهای فوق الذکر داده شده است که در منطقه کوهستانی می باشند .

برچسب ها: , , ,

نظرات

  1. دینا says:

    روستای لاورده متاسفانه خیلی محرومه…..انشالله ک هر چه سریعتر برای آبادانی این روستا تلاش کنن………تشکر از بخش دار مرکزی ک این قدم رو در راستای آبادانی این روستا برداشتند…..انشالله ک در حد عمل باشد؛ نه حرف .

  2. سلام در خصوص تامین آب شرب روستای های فوق الذکر شرکت ما توانایی تصفیه آب غیر شرب چاه ها را به آب شرب تصفیه شده دارا می باشد همچنین توانایی تولید آب آشامیدنی طبیعی و ارسال آن به این مناطق را دارا می باشد جهت نیاز و کسب اطلاعات بیشتر به سایت شرکت مراجعه فرمایید

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن