بروز شده در : پنجشنبه 30 فروردین 1403 ساعت 10:46 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 8090
تعداد نظرات:۳ دیدگاه
تاریخ انتشار:چهارشنبه 5 آذر 93 10:06 ب.ظ

طی اظهارات جداگانه مطرح شد؛

امام جمعه: عدم تحقق مصوبه ۱۰۶ میلیارد تومانی/ دو آرزوی فرماندار سابق کنگان/ فرماندار جدید: فضا را برای فعالیتهای سیاسی فراهم می کنم

ثلاث – امام جمعه کنگان اظهار داشت : تعهد دولت ها ، تعهد نظام است و انتظار جدی مردم از دولت تدبیر و امید تحقق این مصوبه بر زمین مانده است.

به گزارش ثلاث ؛ امام جمعه کنگان نیز با تبریک میلاد امام باقر (ع) و گرامیداشت ۵ آذر سالروز تاسیس بسیج به فرمان امام (ره) گفت: بسیج رمز پایداری ، ماندگاری و عزت ملی است.
حجت الاسلام والمسلمین محمود محمودی گفت : اگر امروز امریکا و غرب در مسئله هسته ای دچار تزلزل شده و سردرگم شده اند به برکت اقتدار نظام به برکت بیداری  و حضور بسیجیان است.
وی در بخش دیگر با استناد به فرمایشات امیر المومنین علی (ع) بسیجیان ماهیت مسئولیت را ، امانتداری دانست و خطاب به مسئولین گفت: دوران مسئولیت فرصتی برای خدمت به مردم و ترجیح منافع مردم بر منافع شخصی است.
امام جمعه با اشاره به میزبانی شهرستان کنگان از صنعت گفت:شهرستان کنگان باید فراتر از شاخص ها دیده شود.
امام جمعه با اشاره به عدم تحقق مصوبه ۱۰۶ میلیارد تومانی دولت دهم اظهار داشت : تعهد دولت ها ، تعهد نظام است و انتظار جدی مردم از دولت تدبیر و امید تحقق این مصوبه بر زمین مانده است.
محمودی با اظهار گلایه از وضعیت آلایندگی در سطح شهرستان خواستار توجه جدی صنعت به سلامت مردم و نیز پرداخت عوارض آلایندگی به شهرداری های سه گانه شد.
تسریع در احداث جاده کمر بندی – توسعه اسکله کنگان اشتغال نیروهای بومی و غیره از دیگر مسائل مطرح شده توسط امام جمعه کنگان بود.
وی در پایان ضمن تقدیر از تلاش های مجدانه فرماندار کنگان از فرماندار جدید خواست تا همت خود را صرف خدمت صادقانه به مردم نماید.

فرماندار سابق کنگان نیز طی سخنانی گفت : همه باید به حکومت دینی به عنوان یک نعمت نگاه کنند.
وی افزود: همه باید با هر سلیقه و نگاه سیاسی دولت را که با رای مردم و تنفیذ مقام معظم رهبری بر روی کار آمده حمایت کنند .
تبرکی در ادامه به بیان گزارشی از اهم فعالیتهای خود در دوران مسئولیت در حوزه های مختلف پرداخت.
فرماندار کنگان نیز گفت : مشی دولت که همان تعامل تعادل تدبیر و امید است را دنبال خواهد کرد .

وی افزود: آرزوی من تکمیل دو پروژه کمربندی و اسکله کنگان بود که علیرغم تلاش و پیگیری های فراوان در این زمینه همچنان بر زمین مانده اند.

وی گفت: روز گذشته نیز آخرین پیگیری های خود را به همراه نماینده محترم مجلس در پایتخت در زمینه های مختلفی نظیر بازگشایی مجدد گمرک سیراف و تقویت گمرک کنگان و نیز مجوز ورود تجهیزات الکترونیکی نظیر رایانه به گمرک این شهر داشته و همچنین طی نشستی با مدیران بنیاد مستضعفان مشکل زمین داران را مطرح و به نتایج خوبی رسیدیم .
عباس جمشیدی افزود: وارد مباحث سیاسی نخواهم شد اما شرایط را برای برنامه ها و فعالیت های سیاسی و اجتماعی در چارچوب منویات رهبری فراهم خواهد کرد.

وی گفت: تبرکی فرماندار سابق شهرستان کنگان از دوستان من هستند که توان اجرایی بالایی داشته و دارای تجربیات گرانبهایی است که از تجربیات ایشان در توسعه شهرستان به خوبی استفاده خواهیم کرد.
روسای دادگستری- پارک علم و فناوری و رئیس شورای اسلامی شهر نیز ضمن ارائه گزارشی به بیان برخی مسائل و مشکلات شهر پرداختند.
در آغاز جلسه تکریم و معارفه فرماندار کنگان، حجت الاسلام محمد بحرانی رئیس بنیاد شهید و امور ایثار گران شهرستان کنگان وصیتنامه معلم شهید قنبر قنبری قرائت نمودند.
در این آیین ضمن تقدیر از تلاش های آقای تبرکی ، آقای عباس جمشیدی بعنوان فرماندار کنگان معرفی شد.

ابوذر حسین پور

برچسب ها:

اخبار مرتبط

  • مطلب مرتبطی پیدا نشد.

نظرات

  1. اصالت says:

    فرقی به حال ما نمیکند …هر که میخواهد بیاید..مگر تغییری در شهرمان خواهیم دید…ای بابا دلتون خوشه..

  2. دینا says:

    حرفت تایید……………

  3. حسین دادا says:

    بوا ول سیاست کنا کیچمون هنوز مثل دره آب میا میره

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن